Dyson DC19

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC19 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

grientje 18-04-2012
Geschreven voor: Dyson DC19

Ik droomde al lang van een Dyson en kreeg hem twee jaar geleden van mijn man als verjaardagscadeau. Maar ...wat een teleurstelling! Zoveel lawaai, onhandige steel met vooraan een uitstekend deel (om de steel op het toestel vast te klikken)dat de muren beschadigt als je zonder zuigmond in de hoeken (zowel van het plafond als de vloer) wil stofzuigen.Ook het snoer is veel te kort (stopcontact in en stopcontact uit). Bij de minste wending valt hij om. Stoffig gedoe om de opvangbak te legen! Ik heb hem na een paar maanden aan mijn dochter gegeven die er toch nog blij mee is. Het is nl. haar eerste stofzuiger en ze kent dus nog niet echt het gebruiksgemak van een "goede" stofzuiger. Voor die prijs had ik toch iets degelijkers verwacht!