Nilfisk Hand 2 in 1 25 v paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Hand 2 in 1 25 v paars op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tim De Vylder 29-01-2014

Ik heb deze Nilfisk aangeschaft voor het onderhoud van mijn witte, krasgevoelige, epoxy gietvloer in de slaap- en badkamers. De stofzuiger is licht, makkelijk te manoeuvreren, en van parketborstel voorzien waardoor deze geen krasjes maakt in de vloer. Met de accu die zeker 20 minuten stofzuigen mogelijk maakt geraak ik makkelijk rond en de afneembare kruimeldief zorgt ervoor dat je ook de kleine hoekjes proper krijgt .
Een aanrader. Zeker voor gietvloer!

rudyd254 28-01-2014

Prachtig, gemakkelijk te gebruiken toestel die doet waarvoor het gemaakt is. Zelfs in het donker goed te gebruiken door de ingebouwde LED-verlichting.
Eenvoudig te reinigen en vlug op te laden. Kan relatief lang werken op een lading.
Dit is mijn 3de toestel (heb er reeds 2 van 18V) en kan ik enkel maar aanraden.

rudolf8885 28-01-2014

De batterij is heel goed. het is een plus-punt dat er led verlichting is op de voet van de stofzuiger ,zo kan je zelfs op duistere plekken perfect zien of je alles meehebt.
Min-puntje vind ik de zuigkracht van de stofzuiger.Die kon beter.

DJVke 28-01-2014

Ik heb de stofzuiger gekocht om tussendoor vlug even rond te gaan. Met een grote hond in huis en 3 jonge kinderen is dit wel een noodzaak. Bij een gewone stofzuiger heb je een hele hoop handelingen die je eerst moet doen (lomp ding naar buiten rijden, snoer uitrollen, stekker in het stopcontact steken, stofzuiger in gang zetten). Als je gedaan hebt, moet je alles opnieuw in omgekeerde volgorde doen. Met dit toestel hef je het gewoon uit de lader en je bent aan het stofzuigen. Ik vind hem echt super handig. En om maar een veredelde kruimeldief te zijn, zuigt hij toch nog vrij krachtig. Het enige waar je moet mee opletten, is de filter. Die zit vrij snel vol en was ik eigenlijk wel bijna dagelijks uit. Toch lijkt me dit minder werk dan de gewone stofzuiger te nemen.
Hij stuurt ook heel soepel en vlot. De lichtjes vooraan zijn eigenlijk ook wel handig als je in donkere hoekjes stofzuigt, en niet alleen leuk :-)

liejpen 28-01-2014

Sinds ik zelf mijn brood bak en ik een baby heb die brood begint te eten, komen er heel wat kruimels op aanrecht en vloer terecht. Ik kocht daarom deze nilfisk, om snel alles te kunnen opzuigen. Een sledestofzuiger is te omslachtig voor dergelijke karweitjes. De hoofdreden waarom ik deze nilfisk kocht, is de 25.2V krachtige motor met lithium-ion batterij. Het basisstation dat is meegeleverd maakt dat het stockeren en opladen (slechts 4u) een handigheid wordt.

Mogelijkheden : 9 :
Deze zijn zowat oneindig: je kan makkelijk met de kruimeldief bvb je trap stofzuigen, hij is daarvoor krachtig genoeg, bovendien beter voor je rug. Ik gebruik hem ook om op zolder mijn ventilatiesysteem te stofzuigen, ja zelfs voor de wagen is hij krachtig genoeg. Enkel vloeistoffen zuigt hij niet op.

Gebruiksgemak : 9 :
Door de krachtige motor, heb ik sinds ik hem in bezit heb mijn sledestofzuiger niet meer boven gehaald. Het toestel voelt vrij licht in de hand en je kan makkelijk hoeken en kanten bereiken door de steel te draaien. De container is makkelijk te ledigen en de filter eenvoudig te reinigen. Een pluspunt, wat je niet bij andere merken vindt, is dat je de steel kan plooien en hij dus makkelijk op te bergen is in een kast. De steel heeft trouwens 2 standen, waarbij de 1e stand zelfs voldoende is om kruimels op te zuigen en zodus de batterij langer meegaat. Vind ik absoluut een pluspunt! Tenslotte was ik aangenaam verrast van het geluid dat deze produceert. Een stuk stiller dan ik had verwacht en dus een geschenk voor mijn gevoelige oortjes.

Vormgeving : 7 :
In vergelijking met andere merken, is de kruimeldief niet volledig geïntegreerd met de steel, wat estetisch iets minder is (de handgreep van de kruimeldief steekt er dus uit). Bovendien had ik het beter gevonden dat er nog 2 extra ledlampjes (nu 3) op de aanzuigmond zitten. Met een donkere vloer, geeft dit niet voldoende licht om het vuil te zien. De knoppen lijken ook vrij plastiekerig, maar voelen ondanks het materiaal wel robuust aan. Wat ik een pluspunt vind, is de rubberen handgreep, welke veel houvast biedt als je wat zweterige handen hebt.
Ik heb het paarse model en is echt een hippe kleur!

Duurzaamheid : 7 :
Dankzij de lithium-ion batterij, hoop ik nog lang geniet te hebben van dit toestel. Naar stevigheid kan ik nog niet veel vertellen, alleen heb ik al meegemaakt wanneer je de kruimeldief uit de steel haalt, deze kort nadien (1 minuut of zo) plots zijn evenwicht verliest en dus achterwaarts tegen de grond knalt. Daar de steel bovenaan wat buigt, heerst dus de vrees dat deze wel eens kan afbreken.

Conclusie
Ik heb reeds nilfisk toestellen in huis en ik ben van allemaal tevreden. Dit toestel heeft tegenover andere merken het voordeel dat je een zware motor en dus aanzuigkracht hebt en je hem ook makkelijk kan opbergen door de opplooibare steel. Bovendien heb je er nog eens een kruimeldief bij. Ik ben tevreden met mijn aankoop, het heeft mij het leven enorm vergemakkelijkt en mijn huis blijft er langer netjes bijliggen met weinig moeite. Ondanks de kracht, denk ik wel dat je alsnog een sledestofzuiger nodig hebt voor bvb tapijten of hardnekkig vuil op te zuigen. Maar jawel, ook daar heeft nilfisk topproducten voor!

all graffix 28-01-2014

zalige stofzuiger, werkt heel goed, makkelijk zonder kabel!!
had eerder al de 18v van ibood en deze werkt ook nog steeds perfect, ik ben dus zeer tevreden van de stofzuiger!!