Samsung Galaxy R zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy R zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Puk_1971 12-04-2012
Geschreven voor: Samsung Galaxy R zwart

Hier ook een heel tevreden gebruiker van de Samsung Galaxy R. Ook ik heb eerst de Galaxy S2 overwogen, maar ik vond de kleur echtheid beter van de Galaxy R. De kleuren van de Samsung Galaxy S2 zijn van die "snoepjes" kleuren (niet echt wit). Het SuperClear LCD scherm van de "R" is veel helderder en mooier naar mijn mening en wit is ook echt wit. De metalen achterkant ziet en voelt ook degelijker uit.

Doordat er vanalles vooraf is geinstallerd is al ongeveer de helft van de 8GB intern geheugen bezet, maar een extra geheugenkaartje is tegenwoordig ook niet meer duur.
En de geluidskwaliteit is goed.
Gezien alle toeters en bellen gaat de accu vrij lang mee.

(Ook mij viel het Super Amoled Plus scherm van zijn grotere broer de S2 tegen).

Rudolf Wilschut 08-03-2012
Geschreven voor: Samsung Galaxy R zwart

Hier ook een heel tevreden gebruiker van de Samsung Galaxy R. Ik heb eerst de Galaxy S2 overwogen, maar ik vond de beeldkwaliteit van het Super Amoled Plus scherm erg tegenvallen. Het heeft een lelijke kleurzweem, is niet echt helder en wit is niet wit maar blauwig. Het SuperClear LCD scherm van de "R" is veel helderder en mooier naar mijn mening en wit is ook echt wit. Ook heeft de "R" een metalen achterkant i.p.v. goedkoop aanvoelend plastic en is de telefoon overal even dik, wat ik zelf toch mooier vind dan een superdunne telefoon zoals de S2 die dan weer een dikkere onderkant heeft wat niet lekker in de hand ligt.

Wat me wel opvalt is dat er bij de Galaxy R overal wordt gesproken over 8 GB intern geheugen, maar volgens mij zit er maar 4 GB in (3,75 GB netto). Ik heb er wel een 32 GB microSD kaartje van Samsung bijgekocht, dus kan ik er genoeg muziek op kwijt.

En de geluidskwaliteit (met goede oordopjes) is geweldig en is minstens op hetzelfde niveau als mijn oude vertrouwde Cowon iAudio mp3 speler!

Ik ben benieuwd wanneer de ICS update voor deze telefoon wordt uitgerold. Dat zou gelijktijdig gebeuren met de S2.

De Galaxy R is een aanrader voor degene die de Galaxy S2 net iets te duur vinden en meer eisen stellen aan het scherm. Het Super Amoled Plus scherm van de S2 is nog niet voldoende uitontwikkeld en kan qua kleur en helderheid nog niet tegen een SuperClear LCD scherm op.

Meijs1997 09-03-2012

Ik heb dat zelfde probleem met het geheugen. Er zit 3.75 gb intern geheugen in en ook nog een 3.75 gb interne geheugenkaart. Als ik apps heb geinstalleert dan verplaatst hij ze automatisch naar de sd kaart zei android, maar dat is die interne sd. Op mijn externe sd kaart van 16 gb kan ik geeneens apps installeren. Dat valt wel tegen want mn mobiel zit nu al vol. (veel games). Heb jij hier misschien een oplossing voor gevonden of heb jij hier geen problemen mee?

Meijs1997 25-02-2012
Geschreven voor: Samsung Galaxy R zwart

Echt een geweldige mobiel!!! Echt supersnel!!! Alle apps als backstab en asphalt 6 draait deze mobiel met gemak. Hij is wel al 1x uitgevallen want de batterij zat niet helemaal stevig. Met een papiertje ertussen doet ie t helemaal geweldig!!

Ps: gestuurd vanaf mijn samsung galaxy R :)