Sony Ericsson Hazel GreenHeart zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Ericsson Hazel GreenHeart zwart, rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Christophe_ 30-06-2011

Ik ben heel tevreden over dit toestel !
WiFi werkt heel goed, is snel.
Geluidskwaliteit is ook heel goed.
Sms'jes enz zijn SUPER !
Alles werkt perfect, Zeker een AANRADER !

PetDriessen 20-12-2011

Hallo Christophe

Waar heb jij deze telefoon gekocht?

gr. P. Driessen

atles 20-02-2011

Heb deze telefoon nu twee maand, en bevalt super.
prima geluid ook bij het bellen.
duidelijk en eenvoudig menu, camera met veel instel mogelijkheden en maakt scherpe fotos, leuke media player. kortom een toestel met zeer veel mogelijkheden voor een redelijke prijs.

Mrs Apollo 29-10-2010

Heb de telefoon nu een paar weken in mijn bezit. Ben overgestapt van een Nokia naar SE, en heb tot nu toe nog geen spijt. Het is een gebruiksvriendelijke telefoon, ziet er mooi uit en speelt muziek mooi af. Klein minpuntje vind ik alleen de kwaliteit van het geluid bij het bellen; het klinkt allemaal erg ver weg. Maar over het algemeen ben ik tot nu toe zeer tevreden met mijn keuze.

Fleur6677 20-06-2010

Heb hem nu een paar dagen, bevalt goed! Prima geluid met bellen, aardig wat ruimte. Best goede foto's en geinige gadgets zoals de stappenteller.
Wi-fi is ook makkelijk te installeren en de verbinding naar internet is erg goed/snel.