De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Nokia 110 4G (2023) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Leuke telefoon voor alleen bellen via 4G 24-06-2024

Goedkope kleine 4G telefoon om alleen mee te bellen.

Geschreven voor: Nokia 110 4G (2023)

Het 2G netwerk gaat stoppen dus zocht ik een nieuwe 4G telefoon om alleen mee te bellen. Een smartphone wilde ik niet, te ingewikkeld van bediening en veel te groot en te zwaar voor in mijn broekzak. Deze Nokia 110 4G model 2023 kwam het meest in de buurt wat ik wilde. Browserloze toestellen schijnen niet meer te bestaan dus die mini browser die erop schijnt te zitten die gebruik ik niet. Die bluetooth en die radio en die camera die gebruik ik ook niet. Het geluid uit de luidspreker is luid en helder en de bediening is simpel. SMS-en gaat goed maar bij onderbreken wordt alles gewist en dus dan maar opnieuw beginnen met typen van je tekst. Wat is als nadeel heb ervaren is dat er een Nano-sim in moet in plaats van die gebruikelijke Mini-sim die nog in mijn oude telefoon zat. Batterij gaat lang mee. Ondanks dat vindt ik het een leuk en goedkoop en eenvoudig toestel voor iemand die alleen maar wil bellen en SMS-en.

Pluspunten

• Batterij gaat erg lang mee
  • Intuitief te bedienen
  • Helder en luid geluid uit de luidspreker
  • Belt via 4G netwerk
  • Goedkoop

Minpunten

• Nano-sim in plaats van Mini-sim
  • Geen ander ringtone mogelijk
  • Speelt geen MP3 af
  • SMS opstellen onderbreken kan niet