Samsung SGH-E590 2 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SGH-E590 2 GB / zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

bennie25 04-09-2008

Ik vind dit een zeer mooi vormgegeven toestel. Helemaal gedesigned door de Engelse industrieel designer Jasper Morrison.Eens anders dan alle andere. Superlicht (66 gram) en klein. Maar toch prima te bedienen. Voelt stevig aan en lijkt me (ik heb hem tenslotte nog maar een maand in mijn bezit) ook tegen een stootje te kunnen. De bediening is licht, de software supereenvoudig en de verstaanbaarheid erg goed. Ook heeft de radio prima ontvangst. De camera maakt erg goede foto's. De batterijduur is dik in orde (zo'n 3 dagen met een aantal gesprekken, radio en mp3 luisteren en foto's maken).
Veel intern geheugen (92mb).
Zijn er dan ook zwakke punten te noemen? Ja een paar:
Het scherm is prima , maar wat moeilijk in de sterke zon.
Er zit geen flitser op de camera.
Hij slaat niet automatisch op memorycard op vanuit de telefoon.
De aansluiting voor de koptelefoon zit wat onhandig aan de zijkant.

kokiakova 15-01-2008

heerlijk toestel. klein en supercompleet.
ligt lekker in de hand. goede batterij.
geluid is super. afspelen van filmpjes/clips en muziek over de speaker doet sommige mensen verbazen over de hoge kwaliteit. voelt robuust aan maar dat komt natuurlijk omdat hij zo compact is. fijne opliggende toetsen waardoor sms'en als een tierelier gaat.
navigeren door de menu's is zoals bij alle samsung prima. als je ziet wat je krijgt voor het geld is dit, naar mijn mening, de beste aankoop die je kunt doen

Backpack 27-10-2007

Dit is een van de weinige 'candybar' telefoons van Samsung. Het toestel bevalt me erg goed. Het is een zeer klein en licht toestel. De baterijduur is goed. De interface is prima. Er zit een 3 MP camera met een goede kwaliteit. Helaas heeft het toestel geen lensbeschermer en flits, maar dat mag de pret niet drukken. Verder tal van functies die je van een duurdere gsm kan verwachten.

Kortom, een kleine krachtspatser voor erg weinig geld.