Asus EeeBox PC EB1502

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Asus EeeBox PC EB1502 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Roywalle 11-08-2011
Geschreven voor: Asus EeeBox PC EB1502

Beeldkwaliteit is zeer goed te noemen omdat dit via de Hdmi kabel rechtstreeks naar monitor/tv gaat.

Geluid is hetzelfde, dit gaat via optische digitale kabel of via hdmi naar tv/versterker etc.

Snelheid is iets minder je kan niet veel dingen tegelijk doen, als je daar rekening mee houdt gaat het prima.
Maar daar in tegen is hij zo muis stil!!! zo lekker als je een film kijkt en het is zo'n spannende scene waar bijna geen geluid is dan hoor je niets van de pc.

Waar je ook niet over leest is dat je ook een afstandsbediening meegeleverd krijgt. echt handig met films kijken of uitzending gemist.
Ook incl. toetsenbord en muis. en beugel om te monteren achter op de tv en een voet.

Nu heb ik zelf een Philips TV en daar zit een afstandsbediening bij die ook reageert op de Asus en dat is wel jammer. Want als ik de tv uit zet, gaat de asus aan. Klein min punt. Misschien op te lossen met een update.