HP Pavilion Media Center TV m7670.nl PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion Media Center TV m7670.nl PC op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Ritchie50 12-04-2007

Gewoon een fijne pc,draait nu op vista home premium en geen problemen.
Heel mooi beeld met de 19 inch HPvs19b,en geluid heb ik met logitech boxen met subwoofer ook zeer goed.vind het uiterlijk ook heel mooi , was de reden eigenlijk van koop,haha ja vrouwtje wil ook wat lol.

don2 28-02-2007

Gewoon een fijne computer,snel genoeg,weinig problemen,alleen een enkele keer dat er even iets vastloopt,kan dan helaas niet met ctrl alt delete stoppen.
Maar moet met de knop worden uitgezet,doet het daarna weer geweldig.

Gerrit20 26-02-2007

Uiterlijk mooi apparaat, lekker stil vergeleken bij mijn vorige computer en voorzien van veel software.

Soms opstartproblemen; scherm geeft dan geen beeld (HPw19); muis werkt, programma ook maar er is niks te zien. Met aan/uit knop dan maar opnieuw starten.

Een enkele keer een vastloper (windows xp); dat had ik bij mijn oude nooit. Ik vind de computer niet erg vaststandig, maar goed, er draait nogal wat op.

Computer voorzien van logitech geluisboxen met woofer; lekker geluidje.

r compas 23-12-2006

computer prima, alleen vreselijk uitkijken met het maken van rescue dvd's

schrijver is een barrel, lg gsa-h20l

geschreven dvd's zijn niet leesbaar in de gewone dvd speler

verder puik ding alleen jammer dat ze een 32bit besturingsprogramma op een
64bits computer meeleveren