Acer Aspire M3100-BB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire M3100-BB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Dope 29-10-2007
Geschreven voor: Acer Aspire M3100-BB

Prima computer. Zeer blij met de 19 inch breedbeeld. Wel na één week een vastloper (weet niet waarom), maar backup opnieuw gedraaid en alles draait weer. Met Vista blijkbaar wel 2 gig intern nodig, want anders wordt het dikke stroop. Alles wel aanwezig op de pc om er van alles mee te kunnen doen.

Elger 12-10-2007
Geschreven voor: Acer Aspire M3100-BB

Prima apparataar voor huis, tuin en keuken gebruik. Laat de ATI stikker je op de kast niet misleiden, want er zit wel degelijk een NVIDIA kaart in. Grafisch prima voor multimedia doeleinden. Snelheid en geheugen ook meer dan voldoende.

Prijs kwaliteit uitstekend.....4000+ is meer dan voldoende (in vergelijking met de 5000+), zeker met de extra slots voor extra geheugen boven op de 2 gig.

Ik heb er verder nog een wireless pci kaart bijgekocht en geinstalleerd....werkt nu als een trein.