Mio Spirit 697 LM Truck

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mio Spirit 697 LM Truck op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

reviewkk 21-09-2012
Geschreven voor: Mio Spirit 697 LM Truck

Heel fijn apparaat qua bedieningsgemak, en prachtig breed scherm ziet er gewoon goed uit.
Routes en favorieten snel in te geven, logisch menu.
Je moet echt op het scherm tikken, het is natuurlijk geen Ipod, maar reageren doet het prima.
Aansluiten op pc is ook eenvoudig, al had ik even moeite maar via Mio telefonische helpdesk meteen een update via de mail toegestuurd gekregen. Update aanklikken en een correcte usb-poort gekozen, op mijn pc zitten er die de Mio niet herkennen.
Software is eenvoudig en lifetime kaartupdates snel te registeren.
Ik heb de meegeleverde houder met zuignap kunnen verbouwen zodat de Mio netjes op mijn ventilatierooster vast zit, hierdoor is de Mio goed bereikbaar en zit hij niet zo in het zicht. Kabel in dashboard weggewerkt dus ziet er netjes uit.
Op zich is de raamhouder ok, wel wat wiebelig met bedienen maar ziet er wel sterk uit verder.
Duurzaamheid moet blijken maar support is vlot en dat geeft een goed gevoel.
Vlot geleverd en voor een scherpe prijs via Bobshop.