Acer H233HAbmid

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer H233HAbmid op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Zsjoske 10-07-2009
Geschreven voor: Acer H233HAbmid

Dit is een dubbele review i.v.m aanschaf 2 monitors. Bij beide monitors gelukkig geen problemen met slecht functionerende pixels. De installatie software, laat zich op één PC (XPhome) niet installeren en zorgt voor een continue foutmelding bij het opstarten van de PC. Gelijk maar geuninstald. Maakt voor de werking / instelmogelijkheden van de monitor niets uit. Aansluiten via VGA en het werkte prima. Bij tweede PC(XPpro) aangesloten via DVI lukte het niet om de PC omgeschakeld te krijgen van breed- naar normaal beeld. na installatie van bijgeleverde software werkte dat opeens wel. Monitors bevallen beide prima. Mooi beeld, bediening is eenvoudig, kijkhoek vind ik ietsje minder. Kan ze aanraden.

Miekii 28-03-2009
Geschreven voor: Acer H233HAbmid

Inmiddels ongeveer twee maanden in bezit van dit beeldscherm.
Als eerste viel me op dat het scherm mat was ipv glanzend, terwijl dit laatste in de productbeschrijving stond. Achteraf gezien ben ik blij met 'mat' vanwege lichtinval.
Het scherm is makkelijk te installeren. Erg handig dat er meerdere aansluitingen op zitten. Zo kun je niet alleen je computer aansluiten, maar ook meerdere apparaten. Via de knoppen (touch) op het beeldscherm kun je switchen naar een andere input.
De kleurweergave is erg mooi. Je kunt dmv bijgeleverde softwaren makkelijk automatisch of zelf de kleuren aanpassen.
Voor mij is de snelle reactiesnelheid niet te vergelijken. Ik denk dat het verschil tussen bijv. 5 en 2 ms haast niet zien is (voor een gemiddeld gebruiker).
Het geluid is niet noemenswaardig. Als je boxen hebt, kun je die het beste blijven gebruiken.

Positief:
- design
- verschillende inputs
- de (touch)knoppen op het scherm zijn netjes weggewerkt, en zijn net genoeg verlicht om ze te kunnen zien
- software met mogelijkheid om manueel de kleuren/ contrast etc. te testen

Negatief:
- Je ziet snel stof op de glanzende buitenlaag