Philips 20.1" LCD widescreen monitor

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 20.1" LCD widescreen monitor op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Jobse-34. 22-05-2008

Zeer fijne monitor, zeker met meerdere programma's naast elkaar.

Arne1 13-05-2008

Mooie slanke monitor en zeer stevig. Ik gebruik de monitor nu een half jaar en hij bevalt echt prima.
Zwart is bijna echt zwart, alleen onderin aan de rand een klein beetje lichtlekkage.
Mooie heldere kleuren die ook goed zijn in te stellen. Met een CD van Philips erbij kan je het scherm helemaal naar eigen wens instellen.
Ook met het spelen van spellen presteerd het scherm goed, Call Of Duty en GTA.

Foto´s en films zien er mooi uit. Werkt prima onder Vista en met Word etc is zo´n 20 inch breedbeeld super handig.

Jammer dat het scherm niet draaibaar is en in hoogte verstelbaar, maar heb het scherm op een verhoging gezet, heef als voordeel dat ik onder het scherm ruimte heb voor andere dingen. Scherm is is wel kantelbaar naar voren en achteren.

Super prijs-kwaliteit verhouding!! Super scherm

rob1111 26-05-2007

Vandaag 2 schermen binnengekregen van dit model.
1e indruk is een prima scherm, lekker snelle responstijd, films gaan goed.
Allemaal plug&play met duidelijke handleiding.

Grootste voordeel: heel veel meer ruimte op mijn bureau :)