De'Longhi PAC WE125 ECO

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi PAC WE125 ECO op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

JoHoornaert 07-07-2015
Geschreven voor: De'Longhi PAC WE125 ECO

Dit toestel heeft bij ons op kantoor welgeteld 3 keer een paar weken gedraaid. Het maakt een hels lawaai, de darm is net lang genoeg om via een opening, die zich hooguit een halve meter van het toestel bevindt, de lucht af te voeren. De informatie geeft aan dat dit toestel een ruimte aan kan van 121m2, maar dat is een grap! Zelfs in een rechthoekige ruimte van 24m2 heeft het toestel het echt moeilijk als het warmer wordt dan 35°. Is het niet net dan dat je op zo'n toestel wil kunnen rekenen? De temperatuur gaat hooguit een paar graden omlaag, terwijl aan alle voorschriften voor een optimaal gebruik voldaan is!
Nog 1 tip: als het toestel defect is, laat dan vooral geen technieker langskomen! Veel meer dan uitvoerig de te verwachten gigantische kosten bespreken doen ze niet!
Kort samengevat: je kunt beter investeren in een paar goeie ventilatoren, een hoop ijsjes en regelmatig een zwembadbezoek!