HP dv6 Pavilion dv6-3160sd Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP dv6 Pavilion dv6-3160sd Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Thaddy 15-12-2010

Ja wikken en wegen tegenwoordig....keus te over. Hiervoor 5 jaar een HP Pavilion 6000 gehad met 80 gb... en 1 Ghz.....het houd nu echt op! Nu toch voor deze laptop gekozen met 15,6 inch scherm. Getwijfeld tussen deze afmeting en de grotere broer de DV7. Geen moment spijt! Draait echt als een tierelier!!! Windows 7 komt echt tot zijn recht! Wel upgraden naar minimaal Professional aangeraden!!! Dit met de overstap van XP naar Windows 7. Scheelt een boel ergenis!! Wil de laptop ook gaan upgraden van 4 GB werkgeugen naar 8 GB. Dit is héél eenvoudig te doen gezien er nog 1 slot leeg is bij deze machine. Dan denk ik dat ik de komende jaren weer echt vooruit kan! Dit is zeker een laptop om aan te schaffen!!! EEN TOPPER!!!