HP dv6 Pavilion dv6-2120ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP dv6 Pavilion dv6-2120ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

lion2005 09-07-2010

Echt een prefect laptop voor een redelijke prijs.
Supersnel met vele mogelijkheden. Ook snel voor het spelen van de nieuwste games.
Wat ik ook nog handig vind is dat je rechts van het toestenbord naast de letters een apart gedeelte heb voor de cijfers.
Tot nu toe geen spijt van deze aankoop en waarschijnlijk komt er zelfs nog een tweede bij.
Nu twee maanden in mijn bezit.

KeulenStan 01-07-2010

Nou, waar zou ik een beginnen.
Ik was helemaal verkocht toen ik hem uit de doos haalde, wat een prachtding. Ik zal maar eens met het uiterlijk beginnen. Zeer mooie bestickering op de bovenkant en zijkant. Hele mooie zilveren zijkanten, past goed bij het design. Ook heeft hij geen klikje als je dichtklapt of open haalt. Je kunt hem dan gewoon omhoog trekken, hij blijft als het ware 'kleven'.

Handige aansluitingen:
- 2x hoofdtelefoon uitgang
- Monitor uitgang doet het! (in tegenoverstelling tot sommige laptops waarbij die aansluiting wel erin zit maar het niet doet)
Scherp geïntegreerde webcam (met leuke HP MediaSmart software voor allerlij foto's te bewerken)
- Handige kleine afstandsbediening, leuk voor op afstand te besturen met een bereik van circa 12 meter (gemeten in eigen woonkamer)
- Fijn mousepad, je moet alleen geen plakkerige vingers hebben of dergelijke want dan blijf je de hele tijd hangen.
- Lange oplaadkabel.
- Boven het toetsenbord mooi touchscreen gedeelte waar je het volume en de internet-verbinding mee kunt aan en uitzetten.
- Goeie geluidskwaliteit.
- 5 in 1 cardreader!

Ik doe zelf heel veel muziek (dj) en daarvoor is hij echt totaal perfect! Het toetsenbord is ook wel fijn, je vertypt je er niet echt snel op. Mooi cd-rom ding, je weet wel, waar je die cd-rom's enzo in kan duwen.

Aanrader:
JA!

En nogmaals: ik vind hem het mooiste design hebben wat ik ooit heb gezien!

woelluff 16-06-2010

Ik heb een tijdje naar een nieuwe laptop gezocht, eentje die ik zowel voor school als voor games kon gebruiken en ben uiteindelijk op deze uitgekomen vanwege de lovende recensies en de hardware die je krijgt voor zo'n zachte prijs.

Ik heb de laptop nu ongeveer een maand in mijn bezit en ben er zeer tevreden over: windows 7 werkt lekker en is veel beter te personaliseren, er zitten veel aansluitingen op en de kleine afstandsbediening is altijd leuk, de videokaart is geweldig (eentje waar je nog wel even mee door kan), de processor is goed (alhoewel niet zo goed als ik had gehoopt, hij is niet zo goed bij multitasken, maar hij voldoet), het geluid is goed (al helemaal voor een laptop voor deze prijs, ik raad wel aan om de bass wat hoger te zetten bij de geluidsinstellingen), de beeldkwaliteit is echt heel goed (mooie kleuren en erg scherp), de vormgeving is fantastisch (is natuurlijk een subjectief begrip, maar ik denk dat velen het met me eens zijn) en tot slot zit het met de degelijkheid allemaal wel goed (het is ten slotte een HP en mijn vorige is 5 jaar mee gegaan en er is nog nooit iets mee gebeurd).

De enige twee kleine minpuntjes die ik op kan noemen zijn: dat het geluid soms even 'stottert' als je het volume met de touch-knoppen veranderd of als de laptop moeite heeft met het multitasken en dat de accu maar ongeveer 2 uur meegaat (en dat is naar boven afgerond) als ik alle energie-instellingen op laag heb gezet maar wel bezig ben op het internet.

dus mijn conclusie: Dit is een erg goede laptop, met een opvallend laag prijskaartje. Een laptop die lang mee zal gaan en waar je dus nog lang plezier van kan hebben, zowel voor games als alledaags gebruik. Maar is de processor of de accu erg belangrijk voor je, dan zou je toch misschien even verder moeten kijken.

paulus1979 25-05-2010

Fantastische laptop.
Ik was eerst op zoek naar een netbook, zo'n 10" geval. Maar omdat een redelijke netbook die ook HD goed kan afspelen al snel over de 300,- euro uitkomt, heb ik toch besloten om een volwaardige laptop aan te schaffen.

Na veel zoeken en vergelijken heb ik gekozen voor deze laptop van HP.

De doorslag was voor mij niet de processor, deze is juist iets minder dan die van intel, maar er zit een behoorlijke videokaart in, zeker voor een laptop van deze prijsklasse.

Deze HP is echt een multimedia machine en speelt moeiteloos films af en er is zelfs goed mee te gamen.

Je krijgt er ook een afstandbediening bij die heel goed met de HP en Windows media center software werkt.

Ik heb de laptop online voor 499,- euro gekocht. Echt een koopje!
Hij is zeer net afgewerkt en straalt luxe, kwaliteit en degelijkheid uit.

Echt een fantastisch apparaat!

hkjansen 10-05-2010

Deze HP Pavilion Entertaiment doet zijn naam eer aan. Prima laptop voor een schappelijke prijs. Wel alle voorgeinstaleerde reclame, meldingen, proefversies e.d eraf gegooid.Eigen software erop en beveiligd met het gratis programma van Avast. Dit omdat deze 64-bit mijn 32-bit software van NORTON niet "pruimt".
Windows 7 bevalt goed, na jaren XP gebruik.

Henk

DCO 23-04-2010

Prima PC.
Is een aanrader mede door de geleverde prestaties en de relatief lage prijs.
Er zit alleen niet standaard bluetooth op, dus als je een bluetooth muis koopt (bv. logitec of microsoft) dan moet je nog wel een USB bluetooth dongeltje kopen van €5 tot €10.

Henri 09-04-2010

Ik heb deze laptop nu een week in bezit. Ik ben zeer te spreken over de prestaties, het uiterlijk en het bedieningsgemak. Enig minpuntje is de accu, zoals al meerdere malen vermeld. Deze loopt vrij snel leeg (1 uur en 45 minuten). Daarom wil ik toch googlen naar een sterkere accu, welke langzamer leegloopt.

Deze laptop wil ik omschrijven als een absolute aanrader, voor zowel surfen als gamen.

Markezzzz 21-02-2010

Ik heb deze laptop vrijdag's besteld bij www.bobshop.nl. Hierbij heb ik 3 jaar garantie genomen van ong. 90 euro. Dit omdat mijn vorige laptop binnen 2 jaar kapot is gegaan. de volgende dag (zaterdag dus) had ik de laptop binnen.
Deze laptop heb ik nu 2 dagen in bezit. En tot zover geen klachten. De eerder genoemde klacht over de accu is niet te merken, misschien ligt dit aan de instellingen van energy gebruik. Een tip om even naar te kijken. Verder is het een hele snelle laptop, hardware matisch prima, voor video bewerking, thuisgebruik en alle overige dingen. De enige klacht die ik zou moeten neerzetten is dat de Windowss Office pakket een "trial" is van 60 dagen. Gelukkig had ik hier mijn eigen oplossing voor ;-)
Verder heb ik er een volledige antivirus opgezet, wat zeker een tip is voor iedereen. AVG internet security vind ik het lekkerste werken, maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk.
Webcam werkt lekker, en corrigeerd zichzelf automatisch als de lichtval anders word.
Nu even over Windows 7 OS. Op deze laptop is de 64-bits versie geïnstaleerd, maar PAS OP, niet elke aanbieder heeft dit. Kijk hiervoor bij de aanbieder zelf. Het enige dat ik weet is dat www.bobshop.nl WEL de 64-bits versie van windows 7 erop heeft geïnstallerd. Dit heeft tot gevolg een snelle overgang van programma's en dergelijke. Verder is Wondows 7 even wennen, het knipperen van een programma op je taakbalk is bijvoorbeeld minder goed te zien, en verder word alles nu (netjes) in de taakbalk weggezet. Even wennen dus.
Ik hoop hiermee genoeg informatie te hebben gegeven, mocht je nog vragen hebben, laat het weten.
Bij een klacht, of compliment zal ik het zo snel mogelijk melden.

groetjes,

Mark

dilia 03-02-2010

heb deze laptop enkele dagen in bezit en aangeschaft om te internetten,mailen, foto's en video's tebewerken en te kunnen skype, vadaar ingebouwde webcam.
Priema beeld en geluid.
Snelle processor.
Makkelijk toetsenbord en fraaie vormgeving.
Enige minpunt is dat battery snel leeg is (1uur 45min.)
Al met al mooie laptop voor goede prijs.