HP dv8 Pavilion dv8-1080ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP dv8 Pavilion dv8-1080ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Naudtje 10-05-2010

Dit is inderdaad een prachtige laptop. 3D games kun je hier met gemak op spelen zonder dat de laptop oververhit raakt of uitvalt. Zeker nog, hij wordt nauwelijks heet.
Het design is inderdaad nog mooier dan op de foto's. Afstandbediening werkt mooi samen met de geleverde BLUE-ray software. Zonder schokken of stoten kun lekker je filmtje bekijken op Full HD!(De afstand kun je mooi opbergen in een slot van de laptop)
De scherm staat als een huis en is echt een plaatje om te zien.
Alles voelt goed en stevig en de touchpad zit niet in de weg als je op het toetsenbord een tekst zit te tikken.
De batterij is na 3 uur gamen leeg. Maar dat is niet verwonderlijk met zo'n groot scherm en 2 hardeschijven en zonder spaarstand.
Echt nog nooit zo'n mooie laptop gehad.
Let op! Het scherm is wel behoorlijk groot. Je moet dus echt veel gewicht meedragen om deze beauty mee te nemen.
Naud

R. Meulendijk 25-01-2010

Perfecte laptop. Netjes verpakt in de doos met een stoffen hoes/sleeve er overheen. Lekker snel door de nieuwe i7 processor en goede videokaart. Heel mooi beeld, helder en scherp! De vingerafdruk scanner is ook erg handig, vooral voor het inloggen op verschillende websites. Prachtig design (in het echt is hij nog mooier!) Geluid (Altec Lansing) is heel goed voor een laptop vind ik, er zit een klein subwoofertje aan de onderkant. Er zit ook een afstandsbediening voor het bedienen van mediacenter bij. Deze is gemakkelijk in het expresscard 54 slot op te bergen. Tiptoetsen aan de bovenkant van het toetsenbord aanwezig voor geluid/bas/treble/eject enz.
Touchpad is uit te schakelen, vooral handig voor de gamers onder ons.