Sony VGN-CR19VN/B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sony VGN-CR19VN/B op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

Ner.lau 05-09-2007
Geschreven voor: Sony VGN-CR19VN/B

Een laptop die waar voor zijn geld geeft. Een geweldig apparaat. Via internet besteld en 2dagen later in huis. Vista buisness kost wel wat ram geheugen maar door de snelheid van de laptop merk je weinig van dit zware bestuuringssysteem. Het uiterlijk is echt sony, strak en degelijk. De grafische kaart is prima en meer dan je zou denken. Tevens een lange batterij duur, als je alleen office gebruikt en internet kan je zeker 4uur werken. Al met al heb je een geweldig apparaat voor zijn geld, ook als je hem vergelijkt met apple notebook. Alleen heeft de apple een wat snellere processor, maar dat is mij het prijsverschil niet waard. Wel via internet kopen, scheelt in de prijs!!