HP Pavilion tx2650ED

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion tx2650ED op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

19caafje76 12-05-2009
Geschreven voor: HP Pavilion tx2650ED

Sinds een week in bezit en echt een super laptop. Oneindig veel mogelijkheden en touchscreen werkt prima. Ook als tablet is ie super.

enig minpuntje is het glimmende beeldscherm. Bij daglicht veel spiegeling en moeilijk te lezen. 'savonds is het beeldscherm prima.

Verder een aanrader!!!

Jokerit 19-04-2009
Geschreven voor: HP Pavilion tx2650ED

Compacte, complete en snelle notebook. Ik heb um nu een week in mijn bezit en nog geen minpunten kunnen ontdekken. Alles wat je van een notebook verwacht zit er op en aan. Wie een tablet-notebook zoekt, dit is een aanrader! Alleen lijtk het scherm soms een beetje troebel, dit komt door de touch-laag die erop zit. Dit is wennen. Scherm reageert heel goed en correct op de aanrakingen. De afstandbediening, 2de accu, stylus en sleeve maken deze aankoop compleet! **AANRADER**

Martha Droge 22-02-2009
Geschreven voor: HP Pavilion tx2650ED

heel mooi, snel en gebruikersvriendelijk. touchscreen werkt perfect. nog geen minpuntjes ontdekt. sinds 1 week in mijn bezit.

marcoryn 11-02-2009
Geschreven voor: HP Pavilion tx2650ED

Nu paar dagen in mijn bezit en kan niet anders zeggen dat het een geweldig apparaat is. Enorm mooi afgewerkt. Extra batterij (4 cell en 8 cell) en de specs liegen er niet om.
Hij is supersnel en heb inmiddels een dualboot met vista en win 7 en dat werkt prima.

Hij maakt alleen 1x in het uur een soort tikkend geluid (1 tik) aan de rechterzijde. Ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben.

Tablet werkt ideaal en is zeer nauwkeurig.

Icm mediacenter en quickplay van HP zeer geschikt om foto's en films te kijken en muziek te luisteren.