Toshiba Satellite A210-10Y

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba Satellite A210-10Y op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Gidi Jaegers 21-01-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite A210-10Y

Deze laptop is super!!! Ik heb hem 3 maanden in bezit en ben er super tevreden mee alleen is het opstarten wat sloom verder is de laptop aan de adaptor erg snel met interet en spelletjes. Hij moet even warm worden maar na 5 min is de laptop goed warm en op snelheid. Voor mij was het eerst dat ik windows vista heb (home predium) dus het is even wennen als je XP gewend bent is sloomer maar als hij eemaal draait is het een super laptop.
Er komen niet snel krassen op en is dus heel erg degelijk.
Een aanrader!!!

overgens zit er helemaal geen camara op dus trap daar niet in op de mijne zit dat niet. Of ik weet hem niet te zitten maar volgends mij zit die er niet op!!!

M W van Driel 04-01-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite A210-10Y

De Laptop voldoet m. i. ruim aan hetgeen wat vermeld word.
En wat de snelheid betreft:Volgens de diverse testen die je kan doen, scoort hij ruim voldoende.
Wat mij persoonlijk zeer aanspreekt is: dat deze laptop beschikt over een relatief groot toetsenbord.
Kortom: Een uitstekende Laptop in deze prijsklasse.

pier1234 02-12-2007

Fantastisch product.

Na 2 weken rondkijken op internet voor deze laptop gegaan. Super snel, perfect beeld en ziet er degelijk uit. 2gb geheugen (en een zeer goede video kaart volgen de testen, niet onbelangrijk!!!!!)en 2 jaar garantie. Klachten op deze site over de traagheid van Vista oin het algemeen, is bij deze laptop niet merkbaar. Voor deze prijs een toppie. Ik heb een zakelijke IBM'r gehad (dubbele prijs) maar deze doet daar niet voor onder, sterker nog.....
Kortom. Super tevreden !

hind shahid hussein 24-11-2007

hoi,

ik heb deze laptop al een week in bezit, het is een hele mooie laptop maar de software op de laptop is eigenlijk niet zó goed, dus heb ik een andere software van mij geinstaleert windows vista ultimate, werkt er perfect mee en heel snel.

dweezel 01-11-2007

Hoi,
deze notebook heb ik een week in bezit,mooi scherm.flink snel en een degelijke afwerking.
Al met al een goede notbebook voor dit geld. 160 gig harde schijf en 2 gig werkgeheugen fijne snelle processoren vooral een prima geluid. Al met al ben ik zeer tevreden over deze toshiba.