HP Pavilion tx2100ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion tx2100ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

The DarkFire 28-05-2008

Wat een prachtig ding. Ben echt super blij ermee, je kan lekker het scherm omklappen en hem als een tijdschrift vasthouden. Heerlijk als je een document of webpagina wilt lezen. Gewoon scrollen met je vinger en als je wat wilt tikken het onscreen toetsenbord of schrijven met de pen.

Vista maakt hem alleen sloom en hij wordt redelijk warm(niet te erg trouwens). Hij is ook helaas wat aan de zware kant. Zonde voor zo'n compact ding.
Je krijgt er een mooie sleeve bij, die je ook kan gebruiken als ondergrond tussen de laptop en je benen. Helpt in iedergeval tegen de warmte.

Het touchscreen en de pen werken beter dan ik had verwacht. Het is even wennen, maar het is zeker leuk om te schrijven. Heb er zelfs gisteren mee genotuleerd tijdens een vergadering(na wat oohhhs en aahhs). Heb hem ook gekocht om te tekenen, heb alleen nog geen photoshop erop staan. Heb wel wat zitten knoeien in paint en het werkt geweldig. Wel even de pen opnieuw gecalibreerd.

De grote batterij (je krijgt er 2) steekt uit aan de achterkant, maar dat is voor mij eigenlijk een voordeel. Het zorgt ervoor dat wanneer je hem in tablet mode hebt, je een handvat hebt om hem steviger vast te houden. Zo is hij namelijk ook gevormd.

Als je een snelle, kleine laptop zoekt, die je voor je werk(heb met de pen genotuleerd tijdens een vergadering), studie(klein en makkelijk mee te nemen) of om gewoon lekker te internetten(werkt perfect in tablet mode) kan ik deze echt aanraden.

Patrick35 08-05-2008

Voor het eerst een tablet laptop aangeschaft en ik heb er geen spijt van. Het beeld is als je buiten zit wat aan de mindere kant. Je moet er rekeing mee houden dat er bij de tx2100 met 320GB harddisk GEEN VINGERAFDRUKSCANNER OP ZIT. Op de HP site staat het er wel op maar met veel bellen zeggen zij gewoon dat het een foutje op de site is (het staat er nog steeds op). Ik kon voor een andere laptop kiezen of mijn geld terug krijgen. Maar het is moeilijk om een compacte laptop met een geheugen van 3Gb, harddisk van 320 GB en een prachtig design om te ruilen. Bij de latop zitten 2 accu's waarvan de ene makkelijk 3,5 uur mee gewerkt kan worden en de ander net 1 uur. hij is vrij stil en de snelheid is goed genoeg.
Een laptop met redelijke goede presaties en veel mogelijk heden.