Asus N55SF-S1366V

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus N55SF-S1366V op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Railer62 02-07-2012
Geschreven voor: Asus N55SF-S1366V

Aanvulling, op eerdere review.

Niets anders dan positief, over de prestaties van deze ASUS.
Het enige minpuntje, is de materiaalkeuze, die gemaakt is. Het betreft alleen de plaats van de "touch pad". Hierop zijn na een paar maanden,al duidelijke gebruikssporen te zien. Jammer.
Vandaar, dat de waardering voor degelijkheid iets lager scoort.

railer62 14-03-2012
Geschreven voor: Asus N55SF-S1366V

Heb goede ervaringen met Asus.
Vandaar de keus wederom op Asus is uitgekomen.

Zeer snelle laptop met perfect geluid B&O met subwoofer.Via de HDMI aansluiting wordt 5.1 surround sound doorgegeven.

Zeer scherp beeld, door full HD.

Over de degelijkheid valt nog niets te zeggen, maar de oude Asus, imiddels 6 jaar oud draait nog steeds.

kinganneke 30-01-2012
Geschreven voor: Asus N55SF-S1366V

Mijn vrouw heeft een Macbook Pro 15 inch i7 dual core uit eind 2010. Vond ik te duur. Lang gekeken naar alternatieven en bij Asus uitgekomen.

Geen aluminium,maar wel degelijk kunststof. Goed geconstrueerd, Full HD scherm anti glans dus ook goed voor buitenwerk. Snelle processor i7 quad core, zeer goede vidoekaart GT 555M, en een geluid dat geen enkele laptop in deze prijsklasse en ver daarboven kan evenaren. ( B&O met subwoofer). Kortom een een snelle en degelijke laptop.

Wat toch opvalt is dat dat de macbook pro met een langzamere processor, met OS besturingssysteem toch bijna even snel is. Maar voor die prijs heb je wel 2 zeer goede laptops van asus te pakken.