Bowers & Wilkins Pi8

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Best Reviewed sep 2024
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

jessereviews 08-10-2024

super oordopjes met mooie kleuren

Geschreven voor: Bowers & Wilkins Pi8

Ik heb deze oordopjes mogen testen. Ik ben er echt heel blij mee. De keuze van de kleur was moeilijk, ik vond blauw en zeker groen ook erg gaaf. Maar ik ben blij met deze luxe dove witte oordopjes. De kleur ziet er luxe uit. En dat zijn ze ook. Super veel fijne opties. Wat ik de fijnste vind is dat ik zowel mijn laptop als telefoon tegelijk kan koppelen. Zo kan ik snel schakelen tussen laptop en telefoon tijdens mijn werk. En je kan via de super handige app heel makkelijk je geluid aanpassen. Het belangrijkste vind ik de noice cancelling. Wil je je omgeving horen? Dan zet je hem uit. Wil je vol in de muziek opgaan of je concentreren, dan zet je hem volledig aan. Ook de bass kan je helemaal aanpassen. Mijn volgende oortjes worden weer van dit merk.

Pluspunten

• mooie kleuren
  • noice canceling

Minpunten

• blijft niet altijd zitten tijdens sporten

a**********@h********** 28-09-2024
Geschreven voor: Bowers & Wilkins Pi8

De verpakking van de earbuds alleen al is zeer stijlvol en het design van de case & earbuds ook. Nog belangrijker is de fantastische geluidskwaliteit en het prettige draagcomfort. Voor het gebruik van de earbuds is een ondersteunende app die makkelijk is in installatie & gebruik. De bediening op de earbuds zelf is zeer gebruiksvriendelijk. De case waarin de earbuds draadloos oplaadbaar zijn, is ook heel fijn. De noice cancelling is heel goed. De kwaliteit doet zeer stevig & degelijk aan. Het enige minpunt vond ik de ruis die wel binnenkwam door wind wanneer ik op de fiets zat.

Satish 27-09-2024

Kost wat, maar dan heb je ook wat!

Geschreven voor: Bowers & Wilkins Pi8

Ik had apple airpods, maar was niet geheel tevreden hierover. Pasvorm en geluid vielen tegen, ook merkte ik dat ik steeds vaker moest opladen.

De pi8 is duurder, maar daar krijg je behoorlijk wat kwaliteit voor terug. De earbuds, voelen en zien er beter uit dan de concurrentie. Geluid is subliem! Maarja het zijn niet de goedkoopste op de markt.

Pluspunten

• Mooi design
  • Goed geluid

Minpunten

• Prijs

A********************@o********** 27-09-2024
Geschreven voor: Bowers & Wilkins Pi8

De eerste indruk van deze Pi8 earbuds white van Bowers & Wilkins was dat ik onder de indruk was van het strakke, luxe ontwerp. Ze zien er echt heel mooi uit en zitten in een robuust case. Als je de case open maakt, voel je gelijk dat ze van goede kwaliteit zijn. Het geluid is prachtig, maar bij de noise-cancelling functie aan of uit merk in weinig verschil. De geluidskwaliteit tijdens het bellen is goed, maar het geluid klinkt voor de andere persoon ver weg. Via de app kun je instelling aanpassen en ook zien hoeveel batterijduur de oortjes en de case nog hebben. Het opladen gaat heel makkelijk, want dit kan zowel via een kabel als draadloos. Ik vind ook dat je lang gebruik kan maken van de oortjes voordat je ze hoeft op te laden. Maar dit is, denk ik, ook erg afhankelijk hoe frequent je ze gebruikt. Helaas ervoer ik tijdens het testen dat als je kleine oren hebt, ze te groot en te zwaar zijn. Ze passen niet goed in mijn oren, ook niet met de andere maten dopjes. Ik ben ze ook al een aantal keren bijna verloren, ze zijn mijns inziens daarom meer geschikt voor mannen. Maar dat doet zeker niks af van de kwaliteit van deze earbuds.

Desiree 26-09-2024

Fijne oortjes, erg mooi geluid

Geschreven voor: Bowers & Wilkins Pi8

Ik gebruik deze oortjes nu enkele weken om te testen. Het design is erg mooi en het instellen via de app gaat makkelijk. Het geluid is werkelijk waar super goed, ik hou ervan om live albums te luisteren en met deze oortjes lijkt het soms alsof ze echt naast me staan te zingen. Er zitten andere ear-tips bij zodat je even kan kijken welke het best blijven zitten in je oor. De batterij gaat lang mee en ze worden ook al voor ongeveer 70% opgeladen geleverd dus je kunt ze meteen gebruiken.

Mich123 26-09-2024

Geweldige oordopjes met fantastische geluidskwaliteit

Geschreven voor: Bowers & Wilkins Pi8

Sinds ik de Bowers & Wilkins Pi8 oordopjes gebruik, is mijn luisterplezier naar een hoger niveau getild. Het stijlvolle design en de comfortabele pasvorm maken de oordopjes een plezier om te dragen. De geluidskwaliteit is fenomenaal; elk detail in de muziek komt tot leven. De actieve noise cancelling werkt uitstekend, waardoor ik me volledig kan onderdompelen in mijn muziek of podcast. De bijbehorende app biedt bovendien veel personalisatiemogelijkheden. Al met al een geweldige aankoop, hoewel ik gezien het hoge prijskaartje een iets langere accuduur had verwacht. Maar gezien de snellaadcase levert dit geen problemen op. Deze oordopjes zijn een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een premium luisterervaring

Pluspunten

• Superieure geluidskwaliteit
  • Prachtig design met luxe uitstraling
  • Goede actieve noise cancelling
  • Draagcomfort in mijn oren

Minpunten

• Hoge prijskaartje
  • Accuduur had beter gekund

j***********@g******** 26-09-2024
Geschreven voor: Bowers & Wilkins Pi8

Ik heb de earbuds getest. Ik vind de noise canceling en geluidskwaliteit goed. De accuduur had wel wat langer mogen zijn. De quickcharge is dan wel handig als functie. Ik heb een smalle gehoorgang dus het is fijn dat er meerdere verschillende kussentjes bij worden geleverd. Zo zit er voor elk wat bij. Je kunt de earbuds koppelen met twee apparaten tegelijkertijd. Dus als je tegelijk op je laptop en smartphone zit is dat wel handig.

Jens770 25-09-2024

Goed geluid en een luxe uitstraling

Geschreven voor: Bowers & Wilkins Pi8

Ik heb deze oortjes ontvangen om te testen en was meteen onder de indruk van het luxe ontwerp. Zowel de oortjes als het oplaaddoosje stralen luxe uit en voelen goed aan.
Het geluid van de oortjes is zeer helder, dit viel meteen op in vergelijking met andere draadloze oortjes. Ook de bass is heel krachtig en duidelijk.
De transparency-modus werkt heel goed. Ik heb het gevoel dat je bijna geen oortjes in hebt. Af en toe lijkt één van de oortjes echter niet helemaal goed mee te doen in deze modus, maar dit gebeurt weinig. De ANC werkt redelijk, maar is niet zo krachtig als ik had gehoopt.
Wat betreft comfort zitten de oortjes prettig voor normaal gebruik, maar soms na meer dan een uur ze in te hebben voel ik lichte druk of jeuk.
De touch controls werken naar behoren, al vergt het wel wat oefening om deze volledig onder de knie te krijgen. Eenmaal gewend, zijn de aanraakbedieningen zeker intuïtief en snel in gebruik. Tot slot ben ik zeer tevreden met de batterijduur. Zelfs na lange luistersessies had ik nog nooit het gevoel dat ik me zorgen moest maken over de batterij, wat voor mij een groot pluspunt is.

Pluspunten

• Geluid
  • Luxe uitstraling

Minpunten

• Heel af en toe werkt transparency mode 1 bud niet

m**@l****** 25-09-2024
Geschreven voor: Bowers & Wilkins Pi8

Ik heb de Bowers & Wilkins Pi8 earbuds een tijdje getest en ben erg tevreden over het geluid. Het is echt een premium ervaring, met een helderheid en diepte die ik bij andere oordopjes niet vaak hoor. Wat betreft het ontwerp vind ik de matte afwerking erg mooi, en ze zien er zeker luxueus uit. De oplaadbare case is ook erg handig en biedt genoeg extra batterij voor een hele dag gebruik. Wat ik iets minder vond, was de actieve noise-cancelling. Het werkt goed voor constante, lage tonen, maar bij plotselinge geluiden merk ik dat er toch wat doorheen komt.