Philips Cappuccino Select HD7853 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 39 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Cappuccino Select HD7853 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Dirk_VlaamsBrabant 18-11-2013

Na enkele weken ging de melkopschuimer stuk: enkel een wolkje stoom en wat gepruttel kwam er nog uit. Herhaaldelijk ontkalken boodt geen oplossing.
Daar het toestel nog in garantie was: opgestuurd naar de herstelservice. Na een viertal weken kregen we het toestel terug. Volgens de reparatiebon hersteld en gecheckt. Echter, er was niets aan het euvel verholpen: nog steeds enkel een molkje stoom en wat gepruttel. Het toestel is nu opnieuw naar de reparatiedienst.
Deze review werd niet aanvaard door Philips zelf op hun site. Blijkbaar laat men geen evaluaties toe van hun hersteldienst...

SBloemendaal 19-11-2013

klopt. Ik heb dezelfde ervaring. zodra je in een review bij Philips iets negatiefs zet wordt hij niet geplaatst.

p_marco 01-10-2012

Eerst een gewone senseo gehad en door al de mankementen (vastlopen, ene keer veel koffie, andere keer weinig koffie) een senseo capuccino cadeau gekregen en na enkele weken was de capuccino defect.Laten herstellen bij de electroketen en 2 weken later WEER hetzelfde, capuccino defect.
Aan u de keuze maar voor mij geen senseo meer, er zijn concurenten genoeg !

Officiele reactie van Philips Nederland 12-11-2012

Beste p_marco, vervelend dat u niet tevreden bent over uw Cappuccino Select! Dit zou niet mogen uiteraard.

U geeft aan dat de Senseo defect is. Weet u dat u 2 volledige jaren Philips garantie heeft? Een reparatie van uw Senseo zou een goede mogelijkheid zijn!

Kunt u hiervoor contact met onze klanten service opnemen?

Met vriendelijke groet,

Philips Webcare

DirkB 15-03-2012

De koffie en cappuccino zijn heerlijk. Maar het toestel begon na 2 maand uit zichzelf koffie te maken, en ledigde daarbij ook het volledige waterreservoir. Het toestel in herstelling bij Makro, en is gisteren terug met de boodschap dat er geen fout gevonden is. Deze morgen direct geprobeerd, en ja hoor, het toestel begon terug zelf aan de koffie procedure. Deze morgen terug naar Makro voor de 2de maal. We zullen zien. Ondertussen zitten we wel reeds 3 weken zonder koffie. Shame on you Philips.

dirkB 16-05-2012

Update: Na 12 weken (= 3 maand geen koffie) hebben we eindelijk onze centen terug. Toestel is dus 3 maal terug gegaan.

Van Deinse 27-02-2012

Wij gaan nu het apparaat voor de 3e keer binnen 3 weken omruilen bij de Makro in Machelen. Inderdaad, de melkschuimer laat het na een paar keer gebruiken afweten. Het lijkt wel of er binnenin iets verstopt raakt. Doorspoelen helpt niet We gaan het nu voor de laatste keer proberen en als het dan nog niet lukt, geld terug!

romac 12-03-2012

Ik kreeg van Kieskeurig een mailtje of ik mijn review wilde updaten en ik zie dat er nog steeds problemen zijn met de melkschuimer. Eigenlijk ben ik Philips wel dankbaar anders was ik nooit bij een Nespresso uitgekomen en die maakt me toch een overheerlijke cappuccino! Ik heb een Magimix met losse melkopschuimer en zo'n lekker bakje krijg ik zeer zelden in de horeca. Helaas zijn de kopjes koffie wel duurder want elke capsule kost €0,35 maar de kwaliteit is er dan ook naar.