Philips Senseo HD7830/80 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo HD7830/80 rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

gwenn2003 07-12-2014

vaak storing watervoorraad en storing in het aangeven van het ontkalken en het meest storende is dat je niet 2 dezelfde kopjes kan zetten niveau verschil

gwenn2003 19-08-2014

Geeft vaak storing ivm de watervoorraad ,nu al de 2de watertank gekocht na de garantie en het probleem blijf.
Ik denk erover om weer koffie op de ouderwetse manier te zetten daar heb ik nooit een probleem mee gehad,advies winkel koopt u maar een nieuwe Senseo meneer. Dus niet.

gwenn2003 19-08-2014

geeft vaak een storing aan of er nog voor 1 of meerdere kopjes in het waterreservoir zit.ik ontkalk het regelmatig ,dit is al de 2de watertank en het probleem blijft.ik denk er over om weer koffie op de traditonele manier te zetten,weer een nieuwe Senseo kopen?