Bosch Solitaire Coffee Maker TKA8SL1 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Solitaire Coffee Maker TKA8SL1 rvs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

aawerkgroep 26-10-2013

Het apparaat is mooie om te zien, de thermoskan is 3 keer vervangen en hij is weer stuk. Ik heb een gewoon koffieapparaat gekocht en ben erg blij mee, gaat ooit de kan stuk dan hen ik voor plus minus 20 eur een nieuw.

Chris45 14-08-2012

Het is een mooi apparaat en je zet er een lekker bakje koffie mee. Voor de prijs die je ervoor betaald verwacht je eigenlijk een kwaliteitief beter apparaat. Het begon met lekkage van het reservoir. Moest van Bosch een nieuw rubbertje kopen en een nieuw reservoir. Ging een poosje goed. Helaas gaat nu als ik koffie zet de aardlek er uit. Bosch gebeld. Reactie stuur maar op. Op de vraag wat het gaat kosten kon geen antwoord gegeven worden. Ik heb voor €70,-- maar een nieuw koffiezetapparaat gekocht. Maar wel van een ander merk.