Siemens KT16LPW42 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KT16LPW42 wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

rinajongsma 24-11-2012
Geschreven voor: Siemens KT16LPW42 wit

Na bijna een jaar deze koelkast in gebruik te hebben, wil ik nog graag vermelden dat hij me erg goed bevalt. Hij maakt totaal geen geluid, is werkelijk muisstil! Wat een verschil met mijn vorige, die een paar huizen verderop te horen was. Ik ben er dus héél erg blij mee!

Rina Jongsma 20-06-2012
Geschreven voor: Siemens KT16LPW42 wit

Toch erg blij met de aankoop, hij doet het goed, heb de indeling gewoon wat aangepast.

Rina Jongsma 16-05-2012
Geschreven voor: Siemens KT16LPW42 wit

Als toevoeging bij mijn eerste review: nu ik over mijn eerste irritatie heen ben (indeling van de zijkant erg krap), vind ik het verder een goede, economische koelkast, en ben blij met de aankoop. Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, omdat ik hem pas een paar maanden heb.

Rina Jongsma 02-03-2012
Geschreven voor: Siemens KT16LPW42 wit

De binnenkant van de deur heeft een bizarre indeling. Daar kun je haast niks in kwijt. De afstand tussen de verschillende onderdelen boven en onder is veel te klein, zodat óf alles klem komt te zitten, óf gewoon niks geplaatst kan worden, op wat hele kleine dingetjes na. Ongelooflijk, wie dat zo gemaakt heeft. Te bizar voor woorden. Waarom toch? Zodat je toch maar een duurdere koelkast gaat kopen? Jammer. Verder lijkt het een goede koelkast te zijn.