AEG F56322IM0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG F56322IM0 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

S. Pauwels 03-01-2017

Slechte herstelservice en garantie vanuit AEG

Geschreven voor: AEG F56322IM0

Ik kocht dit produkt aan bij een lokale handelaar op 14/10. Op 30/11: 1e keer defect het toestel warmt niet op. AEG prikt een dag uit 2 weken nadien waarop ik thuis terbeschikking moet zijn voor een technieker. Voor een halve dag wordt onmiddelijk gekeken naar januari 2017 d.i. meer dan 1 maand verder.
Omdat zowel ik als mijn man geen verlof kunnen nemen wordt de service opgenomen door de electriciën waar ik het toestel kocht. Het toestel wordt hersteld op 6/12 en functioneert tot 31/12 waarop het terug defect is. Terug warmt het toestel niet op. Terug heb ik contact opgenomen met de hersteldienst van AEG. Ditmaal heb ik geluk. Ik moet maar 1/2 dag thuis wachten op een technieker op 11/1 Terug heb ik hetzelfde probleem. Ik, noch mijn man kunnen geen verlof nemen.
Ik vraag als ik geen nieuw toestel kan krijgen. Neen, een technieker moet komen kijken en repareren.
Om kort te zijn: ik heb een nieuw toestel in huis dat er meer kapot stond dat functioneerde + indien het mogelijk was, was ik mijn jaarlijks verlof aan het opbruiken voor een regelmatig bezoekje van de AEG-technieker.
Dus zowel het toestel als de service een dikke 0

Pluspunten

• Totnogtoe geen.

Minpunten

• Hersteldienst
  • Toestel?