Krups KP 2506 zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups KP 2506 zwart, rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Mc71 24-05-2012
Geschreven voor: Krups KP 2506 zwart, rood

Reeds 2 jaar in bezit na senseo zoveel lekkerdere koffie , maar helaas nu begint aan alle kanten te lekken !
Waterreservoir loopt spontaan leeg ,
Koffie wordt langs houder geperst!
Wat stank opleverd ivm met lekken van melk. Weten nu niet wat nu te kiezen

EJMV 27-05-2012

Inderdaad is de koffie heeeerlijk, alleen iets prijzig.
De kwaliteit van het apparaat blijft een zwak punt.
Wij hebben inmiddels 3x een nieuwe gekregen via garantie van Media Markt, echter deze laatste begint ook al weer te lekken langs de pakking. En omdat de 2 jaren garantie sinds 1e aankoop nu voorbij zijn (ondanks dat de laatste ca. 6 maanden oud is) hebben we een probleem.
Het zou Dolce Gusta fabrikant sieren als ze gratis nieuwe pakkingen beschikbaarstellen aan de klanten. En dat deze via de site samen met een bestelling koffie meegestuurd kan worden.

EJMV

trouwe Dolce Gusto drinkers 05-03-2012
Geschreven voor: Krups KP 2506 zwart, rood

zeer mooi apparaat, makkelijk in gebruik. fijn dat je veel soorten koffie hebt, voor ieder wat wils. wij zijn zeer tevreden, totaal geen spijt!!!

EJMV 12-01-2012

---------- update review, 12-01-2012 ----------
De kwaliteit van het apparaat blijft toch een groot probleem, zie ook mijn eerdere review.
Het 1e apparaat is destijds gerepareerd (lekkende pakking), bij de 2e keer kregen we een geheel nieuw apparaat, bij de 3e keer weer een geheel nieuw apparaat (en dit alles in 2 jaar)!
Dit viel gelukkig allemaal in de 2 jaar garantie van Media Markt. Maar die 2 jaar is nu voorbij en de laatste nieuwe die we hebben zit maar 2 tot 3 maanden garantie op.
Ofwel, als hij nu weer kapot gaat zijn we de klos!

Gr.
Ed

---------- 1e review, 21-09-2011 -----------
Een geweldig apparaat die een heerlijke koffie maakt. ECHTER de duurzaamheid is een ramp.
Naar een paar maanden beginnen ze te lekken langs de de afsluiting van de kups. Het afsluitrubber is waarschijnlijk van een mindere kwaliteit die na verloop van tijd 'hard' wordt en daarna niet goed meer afsluit. We zijn nu al aan het 3e nieuwe (onder garantie welliswaar) apparaat bezig. En ook deze lekt weer.
Met name de cups die melk bevatten.
Ook van diverse kennissen hebben we dit zelfde probleem vernomen. Ik snap niet dat een apparaat van deze prijsklasse zo'n zwakke plek heeft.
En echt bij deze laatste hebben we ons exact gehouden aan de gebruiksvoorschriften (wachten dat het lampje weer groen is , etc.) Nu gebruiken we het apparaat wel veel (ca. 8-10 kopjes per dag), maar er wordt danook nergens beperkingen gesteld aan max aantal kopjes per dag of zo.