Philips HD7740/00 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 164 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD7740/00 rvs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Meire 23-07-2012
Geschreven voor: Philips HD7740/00 rvs

nog nooit zo een slecht apperaat gehad!
Reeds 7 maal terug geweest in garantie , zelfs als ik de eerste keer er mee thuis kwam ,water gevuld en liep er even rap uit,terug mee en nieuw gekregen,uitschenken zonder morsen is niet mogelijk,nieuwe kan,maalt niet meer terug binnen ,enz.nu de laaste maal binnen geweest en er komt nu juist nog stoom uit (water voor 10 tassen in gedaan en er komt maar 2tassen koffie uit).
Heb nu al heel veel KM gereden + tijd ingestoken!!
NU NAAR CONTAINERPARK GEBRACHT DAT HET UIT MIJN OGEN IS.
Geen toestellen meer van philips

Officiele reactie van Philips Nederland 07-08-2012

Beste Meire, wat vervelend te horen dat de HD7740 niet voldoet aan uw verwachtingen. We begrijpen dat de HD7740 niet meer in uw bezit is.

Toch willen we graag aangeven dat een apparaat niet 7 keer wordt gerepareerd en dat er voor de aangegeven klachten een goede oplossing is!

Mocht u dit nog wensen, dan willen we u graag verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice. Als u aangeeft dat het gaat om dossier 50-1103562728 dan kunnen wij u goed en snel te woord staan!

Met vriendelijke groet,

Philips Webcare