Krups Dolce Gusto KP2150 zwart, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Dolce Gusto KP2150 zwart, rvs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

RuudT29 23-12-2011

Krups Doce Gusto Melody 2, vorig jaar met Kerst na twee maanden al moeten ontkalken. Het apparaat werd na de eerste keer ontkalken steeds luidruchtiger. Toen begon het apparaat bij de invoer van cups te lekken. Het apparaat opgestuurd. Resultaat apparaat was niet meer te repareren.

Anoniem 16-10-2010

Deze gelimiteerde Premium edition van aluminium zie je niet veel. MM bij ons had er ééntje in doos staan en ik was meteen verkocht. Sinds het begin heb ik 3 padmachines gehad (2x philips en 1 van Petra), maar gingen elk na een goede 2 jaar stuk. Dacht nog aan een nieuwe padmachine, maar toen ik deze cupmachine zag was ik helemaal om. Ja de cupjes zijn een stuk duurder (gemiddeld zo'n 3x dan een padje), maar de koffie is 10x beter en lekkerder. In de doos zit een welkomstpakket met 16 cups (verschillende smaken), cappucino beker en een groot koffieglas. Het zetten van een heerlijk smakend bakkie is simpel: er zit een handig kaartje bij waarop staat welke waterhoeveelheden je moet aannemen voor elke smaak (staat tevens ook op de doosjes). Aanzetten (water is zeer snel op temparatuur), cupje erin, hendel naar beneden en knop naar rechts voor heet water. Machine stopt niet automatisch dus je moet er wel bij blijven, heb je de juiste hoeveelheid koffie moet je dus de hendel weer in het midden plaatsen. Hendel naar links geeft de machine gekoeld water voor ice coffee, dat kan dus ook. Er is tevens een opvangbakje voor lege cups bijgeleverd. De vormgeving van deze machines vind ik persoonlijk geweldig en vele malen mooier dan een Senseo. Ook de gebruikte materialen zien en voelen veel beter aan, toch heb ik hem te kort om al een goed oordeel te kunnen geven over de duurzaamheid. Cupjes zijn duurder dan pads maar ik ben blij dat ik ben overgestapt, dit smaakt zoveel beter en lekkerder....tsja alles heeft zo zijn prijs. P.s zowel in Duitse testen als een test van de consumentenbond, komt de Dolce Gusto als beste er uit.

rustig 13-10-2010

Spijkertje, Dit apparaat voldoet niet aan onze wensen. De smaak is ver beneden peil!Wij hebben dit gekocht ( te duur)zonder vooronderzoek. Eigen schuld dikke bult! Nu is hij nog stuk ook. Als veel mensen dit apparaat kopen moet het wel een succes zijn(volgens de verkoper).