AEG FAVOLA LM5200 bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG FAVOLA LM5200 bruin op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MvdL123 09-11-2014
Geschreven voor: AEG FAVOLA LM5200 bruin

Nu drie weken de AEG Lavazza Modo Mio in gebruik. Ik wilde weer eens wat anders dan de ondertussen 'standaard' Nespresso-machine die je op ieder aanrecht ziet staan.

Erg lekkere koffie, intenser van smaak in vergelijking met Nespresso. Er zit één gram meer koffie in de Lavazza cups. Uiteraard smaken verschillen, maar dit neigt toch weer een tikje meer naar 'echte' verse bonenkoffie. Cups variëren in prijs van € 0,35 tot € 0,39 per stuk, gelijkwaardig aan originele Nespresso, echter zijn er voor Nespresso ook andere merken te koop (= goedkoper). Apparaat warmt snel op, circa 30 seconde en gaat automatisch in slaapstand. Daarmee comfortabel in gebruik.

MIN
Lekbakje moet je om de één a twee dagen verschonen, er lekt behoorlijk wat water via de cups. Opschuim-pijpje is leuk, maar mist wat kracht. Voor sporadisch gebruik prima te doen, ben je een echte cappuccino liefhebber, dan zou ik dit apparaat niet kopen.

John1971 12-05-2013
Geschreven voor: AEG FAVOLA LM5200 bruin

Lekker klein en compact. De espresso is super lekker. Zelfs beter dan de Nespresso.
De koffie is mooi heet en binnen 30 sec gezet. Alle farianten smaken goed. Al heeft de black mijn voor keur.

Machine is heel betaalbaar. De koffie is dan wel weer pittig. Maar je krijgt wel hele mooie kwaliteit. En zolang je het bij een paar kopjes houdt, is het betaalbaar. Het blijft ook moment koffie.

Zeker aan te raden voor espresso liefhebbers.