Olympus FE-340, Black zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus FE-340, Black zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

R. de Jong 13-12-2008
Geschreven voor: Olympus FE-340, Black zwart

Na goede ervaringen met de Olympus Camedia 5500 is dit een zware tegenvaller. In april heb ik het toestel op Schiphol gekocht; compact en handig om mee te nemen.
De kwaliteit van de foto's valt tegen; met name foto's met flitser zijn erg korrelig. De camera is teruggeweest naar Olympus voor een check, maar dit heeft niet tot betere resultaten geleid. Ik zie veel positieve reacties, maar zelf hoor ik niet in die rij thuis. Voor mij geen Olympus meer.

pulido 23-07-2008
Geschreven voor: Olympus FE-340, Black zwart

Ik heb deze op schiphol gekocht net voor mijn vakantie en hij maakt echt geweldig mooie foto's. vooral overdag is het kwaliteit van deze camera echt goed te zien en je kunt goed inzoomen. Ik heb het zelf nog niet voor elkaar maar 's avonds zijn de foto's naar mijn mening te donker of wazig maar dit ligt zeker aan de instellingen. Ik moet dit zelf nog uitvogelen maar indien iemand hier tips over heeft hoor ik het graag. Ook bij de speciale nachtstanden is het af en toe te donker of wazig.

RWK 17-07-2008
Geschreven voor: Olympus FE-340, Black zwart

Heb deze camera als aanbieding op Schiphol gekocht voor een reis naar Amerika. Veel mooie foto's gemaakt. Ik was verbaasd over de kwalitiet van de zoomfunctie. We hebben prachtige ingezoomde scherpe foto's kunnen maken. Het menu laat zich zeer makkelijk bedienen. Zeker voor deze prijs een zeer goede camera.

R.de jong 26-05-2008
Geschreven voor: Olympus FE-340, Black zwart

Zeer mooie camera met heel veel mogelijkheden
accu gaat zeer lang mee. Mooie kleuren en leuk programma voor de pc wat er bij zit.