Sony DSC-T70 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DSC-T70 wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

H Keijzers 28-06-2008
Geschreven voor: Sony DSC-T70 wit

Ik ben nu een paar weken in bezit van de T70 en ben er bijzonder tevreden over. Ik heb hier al enkele negatieve reviews gezien en ik begrijp waarom. Toen ik het toestel voor de eerste keer aanschaften had ik hetzelfde probleem met de kwaliteit van de foto´s, die zeer slecht te noemen waren. Echter bleek dit een fabricagefout te zijn. Sinds ik een nieuw exemplaar heb, zie ik de enorme verschillen. Mensen met problemen wil ik adviseren terug te gaan en een nieuw toestel te proberen, zeker de moeite waard lijkt mij!!

Andre21 27-12-2007
Geschreven voor: Sony DSC-T70 wit

Ik heb dit toestel nu een aantal weken in mijn bezit, en ik ben er blij mee. Hij is makkelijk overal mee naar toe te nemen. Het enige waar ik nog aan moet wennen is het touchscreen scherm. wat betreft de kwaliteit van de foto's kan ik moelijk oordelen.