Casio Exilim Card EX-S880 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Casio Exilim Card EX-S880 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Michel81 11-01-2008

Was op zoek naar een mooie compactcamera met behoorlijk veel instelmogelijkheden.
Al snel kwam ik uit bij de S880. Vooral de best shop optie is super makkelijk. Hiermee is foto's maken zelfs voor de leek een makkie!
Heb hem nog niet echt kunnen testen, maar wat ik tot nu toe heb gezien bevalt ie me heel goed.
Foto's zijn mooi duidelijk en goed van kleur.

Voorheen heb ik een canon powershot A40 en een minolta dimage XT gehad.
Vergeleken met de minolta wat ook (inmiddels wel verouderd) een compacte camera is zijn de resultaten van de de S880 super!

rhaarink 06-08-2007

Na de Exilim Z4, de Z55, de Z70 nu de overstap gemaakt naar de S-serie. Ik vond met name de Z70 toch wat tegen vallen, mede doordat Casio met dat model was afgestapt van het gebruik van de Pentax lens.
De S880 heeft een groot aantal nieuwe feautures ten opzichte van zijn voorganger (de S770), zoals gezichtsherkenning, autotracking, filmen met H.264-compressie etc. Daarnaast bezit de camera een You-tube optie om te filmen in geoptimaliseerd formaat. Aardig, maar beslist geen must. De nieuwe EXILIM 2.0 Engine geeft beduidend betere resultaten onder verschillende omstandigheden dan het vorige S-model. Foto's zijn erg scherp en kleurrijk. Bovendien gaat de batterij weer een stuk langer mee (zwak punt van de Z70). Onovertroffen zijn nog altijd de vele Best-shot instelingen, waarbij de gebruiker via een eenvoudige voorkeuze de beste instellingen voor verschillende foto- en filmmomenten heeft.
Verdere pluspunten zijn het grote en zeer heldere beeldscherm, de snelle opstarttijd, de vele en zeer uitgebreide opties en het mooie ultraplatte ontwerp in combinatie met de degelijke uitstraling. Een aanrader!