Sony DSC-W90 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DSC-W90 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Jo37 25-11-2008
Geschreven voor: Sony DSC-W90 zwart

Heb dit toestel nu al een tijdje en ben echt niet tevreden... Zodra je ook maar iets beweegt heb je al vage foto's. Ben al terug geweest naar de winkel, misschien lag het aan de instellingen, maar die konden er ook niets aan doen.

Kaartje 26-04-2008
Geschreven voor: Sony DSC-W90 zwart

Ik heb deze camera nu een paar maanden in mijn bezit, heb de hele gebruikaaanwijzing uitgeprint[ standaard zit er maar een klein boekje bij] ik heb alle mogelijkheden uitgeprobeerd, en pracht foto's mee gemaakt

Ik ben zeer tevreden over deze camera, zo makkelijk in gebruik, en de macro-opnames zijn zo mooi en scherp!
Echt een aanrader !!

Moon28 30-07-2007
Geschreven voor: Sony DSC-W90 zwart

Ik heb de camera nu 2 maanden in bezit en ben erg tevreden. De foto's zijn goed helder en scherp. Wel had hij wat kleiner gemogen en een wat mooier menu mogen hebben. Maar die mening heb ik waarschijnlijk omdat ik hiervoor een canon ixus 70 in huis had. Die was zo mooi klein en had een geweldig menu. Toch heb ik hem teruggedaan naar de winkel, omdat ik de foto's erg flets vond. Deze Sony spreekt me op dat gebied meer aan en daar gaat het tenslotte om!

WilcoB 11-07-2007
Geschreven voor: Sony DSC-W90 zwart

Camera nu ruim een maand in bezit en ontzettend tevreden. Maakt goede heldere foto's. Foto's in het donker zijn af en toe niet scherp, maar dat schijnt wel bij meerdere camera's zo te zijn.
Een enorm voordeel van de camera is de levensduur van de batterij! Ben eind juni naar een festival geweest, 4 dagen lang niet opgeladen, ruim 200 foto's en nog geen eens voor de helft leeg!

Een minpuntje, al vrij snel wat stof onder m'n beeldscherm. Jammer..

Jeroen Dr. 29-06-2007
Geschreven voor: Sony DSC-W90 zwart

Geweldige digitale camera. Ik had eerst een Canon Ixus 400 en ik heb nu getwijfeld om een ixus 75 te kopen maar ik ben blij dat ik deze heb gekocht. Hij maakt gewoon super mooie en heldere foto's en is heel makkelijk te bedienen echt een aanrader. (Bram als ik jou was ging ik terug want de mijne is wel top)

renate1000 26-06-2007
Geschreven voor: Sony DSC-W90 zwart

erg fijne camera. maakt prima foto's en vooral binnen maakt hij duidelijke foto's en helder. compact model en de accu gaat inderdaad zeer lang mee. aanrader dus!!!! ook fijn om de foto's al te bewerken op de camera zelf zodat je naderhand nog in kunt zoomen en op kunt slaan.

bram vk 19-06-2007
Geschreven voor: Sony DSC-W90 zwart

Ontzettende miskoop gedaan met dit toestel. Ik dacht eerst een defect model te hebben, maar de tweede was even slecht. Bij Iso125 al veel ruis te zien, bij hogere ISO waardes zijn de foto's niet om aan te zien. Zeer veel in-camera ruisonderdrukking waardoor de detalillering geheel verloren gaat. Met name voor flitsopnames binnenshuis totaal onbruikbaar.

Bas323 15-04-2007
Geschreven voor: Sony DSC-W90 zwart

camera nu een paar dagen in bezit en erg tevreden.
kwaliteit van de foto zowel binnen als buiten perfect.
gebruiks vriendelijk afspelen op hdtv ik heb nog niet beter gezien.