Kodak EasyShare C180 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Kodak EasyShare C180 rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

Philcamera 10-11-2009
Geschreven voor: Kodak EasyShare C180 zwart

Bij ingebruikname lijkt het net alsof de batterijen snel leeg zijn. een paar keer meegemaakt dat als je vier foto's met flits maakt dat de camera aangeeft dat de batterijen leeg zijn(de camera schakelt dan ook uit). Dit is echter niet het geval.
Na een paar keer dit te hebben meegemaakt kon ik nog zeker 80 foto's met flits maken.
De batterijmeter moet zich eerst inwerken voordat hij het echt goed doet. Wel vervelend want ik had hem bijna teruggebracht om die reden. Gelukkig heb ik hem gehouden hij geeft echt mooie foto's en de flitser geeft mooi wit licht, erg mooi. De video(clip) vind ik heel aardig, geluid is goed.
Zowel bij camera als video een blur instelling tegen het shockken. Overigens zit er ook een speciale sport instelling(to reduce the effect of fast action)en een uitgebreide portretinstelling op
Al met al, na de schrik van de batterijmeter een goede en mooie camera met veel mogelijkheden. Degelijkheid,ietsje minder lijkt mij.
Ik zou zeggen geef hem de kans die hij verdient.
Heb geduld met de batterijmeter, het komt allemaal goed. Tenslotte kost hij maar 80 euro
Value for money zou ik zeggen!