Panasonic Lumix DMC-FS6 roze roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DMC-FS6 roze roze op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

Lotte3 28-08-2009

Het oog van Leica, het hart van Panasonic, ja..dan heb je een goede combinatie. Deze toestel geeft veel waarde en voldoening voor zijn prijs. Foto's zijn echt scherp en je maakt er nog mooie filmpjes mee ook!

altobelli1 21-06-2009

Ik heb sinds een paar dagen dit toestel in huis, lekker compact, maakt mooie foto's en is zeer gebruiksvriendelijk.
Ik maakte vroeger altijd foto's met een gewone camera en tegenwoordig met mijn mobiel, maar dit is toch veel beter, echt een aanrader.

Reuzenreiger 01-05-2009

Ik heb deze camera gekocht als tweede camera met als doel om deze te gebruiken voor de “snelle” uitsapjes.

Ik heb zelf namelijk al een Panasonic Lumix DMC-FZ7 maar deze neem je niet zo gemakkelijk mee.

Daarin tegen stop je de Panasonic LumixDMC-FS6 zo in je broekzak. Het toestel is zeer compact en licht van gewicht.

Aangezien ik het toestel vandaag heb gekocht kan ik nog niet een uitgebreide review schrijven.

Net even een paar testfoto's binnen en buiten gemaakt en op het eerste gezicht zien de foto's er goed uit.

Binnen is de kwaliteit goed maar is de foto (voornamelijk de achtergrond) wat donkerder. Maar dit is niet storend.
De zoomfunctie is goed. Maar als je echt foto's wilt maken van gezichten o.i.d. is het toch wel van belang om dicht bij het object te staan.