Sony Cyber-shot W DSC-W210 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot W DSC-W210 zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

George71 10-02-2012

Omdat je met al die merken door de bomen het bos niet meer ziet, ben ik maar weer eens voor een 2e hands camera gegaan. M'n 1e 2e handse Sony DSC S600 was geweldig maar een beetje gedateerd. Nu ik weer eens iets anders wilde maar wel weer met een Carl Zeiss lens, heb ik mij eerst zoals bij m'n 1e camera heel goed georieenteerd op Kieskeurig. Nou daar heb ik geen spijt van, deze camera is ook weer toppy, toppy en nu na de vele gemaakte foto's kan ik zeggen dat ik voor de 50 euries een snelle prachtige camera heb met accu, lader, tasje en gebruikershandleiding. Een ander koopt een nieuwe, maar deze 2 jarige kan bij mij weer 'n jaartje of 5 mee. (10 euries per jaar)

onbekend1970 16-08-2009

hoi,
Ik heb deze camera nu 2 dagen.
Ten eerste wil ik zeggen dat ik het een mooie en fijne camera vind. Hij is niet zo groot dus je kunt hem zo in je jaszak stoppen.
Hij maakt ook hele mooie foto's in het donker! En er zitten veel leuke opties op.

Mijn probleem is alleen dat de macro-functie het niet goed doen en als je een foto maakt van iets waarbij je een raam in beeld hebt komen er bij mij allemaal roze strepen in beeld, gelukkig zijn die niet te zien op de foto's. Ook is het vervelend dat je in een sony camera een geheugenkaartje erbij moet kopen van ongeveer 30 euro omdat er geen gewoon SD kaartje in kan...

Joris44 10-07-2009

Hier mijn bevindingen op een rijtje.

1e Mooi en compact uiterlijk.
2e Alles was compleet
3e Acculader had de accu redelijk snel opgeladen (1,5 uur)
4e Nederlandse handleiding in duidelijk boekje meegeleverd en ook NL ingesteld in camera
5e Ik had wel een geheugenkaart van 4 gb mee besteld n.l. 15 mb intern geheugen is bij 3 foto's van 12.1 mega pixel vol!
6e De camera is via instelling en dan initialiseren weer op fabriekinstelling te zetten. Voordeel daarvan is nl. na het een en ander verkeerd in te stellen, ook de
telling vanaf foto nr. 1 is hersteld!
7e Makkelijk via de kabel naar pc foto's overbrengen of naar de flatscreen tv.
8e Ook via de geheugenkaart naar pc of TV mits daar een sd aansluiting opzit.

Fotoscherpte bij daglicht en/of flits! Score --- 10.
Foto bij avond kunstlicht nogal korrelig… score --- 7.
Filmen bij avond veel ruis… score --- 7.
Eenvoud en gemak om te bedienen score --- 10.
Display groot en mooi en duidelijk score --- 10.
Zoom en macro geweldig score --- 10.

Gemiddelde van mijn testje score --- 9.
Deze Sony DSC-W210 is een vette aanrader zeker ook omdat je hem heel gemakkelijk in je binnenzak mee kan nemen en je altijd prachtige foto's kan maken voor huis tuin en vakantie!
Conclusie een mooie camera voor het hele gezin.

Patjepet 08-06-2009

Lekkere compacte camera, zeer snel klaar voor foto's maken (binnen seconde). Daglicht foto's zijn super zelfs in de standaard settings.

Bij foto's maken met weinig licht valt me de kwaliteit reuze mee voor een compact camera.

Ook leuke functie is de DiaShow, je speelt automatisch al je foto's af via tv met verschillende weergaves en overgangen en keuze uit vele muziekjes.

sanderhil 25-05-2009

Hallo mensen,

Ik heb deze camera van sony nu een weekje en ik vindt het een heel mooi toestel mooi ontwerp mooi groot scherm waar je goed de foto's op terug kunt zien of een filmpje. Ook het aan zetten van de camera gaat mooi snel en kan je meteen een foto nemen.

Melin 22-03-2009

Ik heb sinds anderhalve week de sony w210. Overdag maakt hij hele mooie en scherpe foto's. Ik had hem ook gekocht om foto's tijdens het uitgaan te maken. Daar zijn de foto's erg wazig. Ik heb nog niet alle functies uitgeprobeert dus misschien ligt het daar wel aan.
Verder is het een super camera. Erg snel, accu gaat lang mee en het is een mooi design.