Panasonic Lumix DMC-FS7 zwart zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DMC-FS7 zwart zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Erwin Jansen 03-08-2010

Inmiddels deze fototoestel een jaar in het bezit en ik krijg het niet voor mekaar om mooie foto's te maken.
Opname bevat veel ruis wat de foto flets en onscherp maakt. Ook overheerst opvallend de kleur groen.
Ik heb inmiddels honderden testfoto's gemaakt met alle denkbare instellingen maar het resultaat blijft helaas matig.
Ondanks de matige fotokwaliteit is het een klein handig toestelletje. Groot LCD scherm en plat van formaat. Bediening is ook eenvoudig vooral in de iA stand. Leica lens is ook goed want naar de rand toe is er geen vervaging van het beeld.

Jur J. 01-07-2010

Na lange tijd overwegen bij de Lumix FS7 uitgekomen. De andere modellen waren onder andere de meer geavanceerde Lumix FS camera's, een Casio (EX-Z2000) en een Fujifilm (F70 EXR). De FS7 was echter de enige camera die unaniem hoog gewaardeerd werd in alle reviews. Uiteindelijk was de combinatie van fotokwaliteit, licht, snel, compact voor mij belangrijker dan uitgebreide functies.

In de paar dagen dat ik de camera in bezit heb kan ook ik bijdragen aan de hoge waardering van deze camera.

- De foto's zijn scherp

is meer van voldoende)

- De Intelligent Auto functie
werkt zeer goed, dus
gebruiksgemak is top

- Vormgeving is strak. Alleen wat veel knopjes voor een kleine camera.

- Camera voelt ondanks het plastic stevig aan. Alle knoppen zijn degelijk, behalve de zoom/sluiterknop, maar dat zal waarschijnlijk aan afwijking zijn.

Enige nadeel is het ontbreken van groothoek, maar heb dit vooralsnog neit gemist.

Helaas is het aanbod van de camera beperkt, maar als je hem kan kopen is het zeker een aanrader.

luuuuk 03-10-2009

ik geef een revieuw op de prijs kwalliteit verhouding van deze camera (160 euro)

de foto kwalliteit is geweldig goed! beter dan mijn canon toen (300 euro) en beter dan mijn oude sony en olympus cameras (rond de 200 euro)

gebruiks gemak is echt heel erg hoog, alles wijst zich zelf, en duidelijk!
maar toch is er super veel zelf handmatig in te stellen, aan tepassen.

fotokwalliteit is super goed voor die prijs. ik heb goed rond gekeken en getest voor ik deze camera kocht en ben er echt van overtuigd dat dit de beste is voor zijn prijs.
heb ook voor de sony gekeken (type nummer weet ik niet meer) maar die had veel meer ruis en minder veel minder scherp, is eigenlijk ook niks gek met een Leica lens in de panasonic.
over de degelijkheid kan ik niet veel zeggen maar ik ga er van uit dat dat wel goed zit, winkel geeft standaard 2 jaar garantie (normaalgesproken is het 1 jaar) dat zal niet voor niks zijn.
voor een compact camera doet die het heel goed! prima camera voor naast een spiegelreflex zoals mijn Pentax K10D.

ben er heel erg blij mee, leica en panasonic deze combinatie is goud waard!

Aalbrecht 20-09-2009

Ik heb de camera bedrijfsmatig in gebruik naast mijn prive spiegelreflex ( Panasonic G1 )en ben erover dik tevreden. De functie's zijn op dezelfde manier terug te vinden bij beide camera's.
Ook binnen produceert de camara mooie foto's, goeie kleuren.

Patrick82 09-06-2009

Wij hebben de camera vandaag gekocht. Wat een super product. Zosnel achter elkaar
fotos maken dat is niet te vergelijken met andere modellen. Heel groot scherm en makkelijk in bediening.

echt een top product.

Elio de Angelis 09-05-2009

De camera is nog te kort in mijn bezit om een definitief oordeel over de kwaliteit van de foto's te kunnen geven.
Op alle andere punten ben ik tot nu toe zeer enthousiast: heel fraai design en toch degelijk uitgevoerd, zeer vele instelmogelijkheden en toch zo heel simpel om alles te snappen en te bedienen (zelfs met een in mijn geval Engelse handleiding en displaytaal).

Edammertje 18-04-2009

Fun en Small! je steekt 'm zo in je broekzak, terwijl hij toch heel prettig in de hand voelt.
Ik heb 'm nu zo'n 2 weken in bezit en ben verkocht. Fijn toestel, met zeer duidelijke gebruikersinformatie op LCD-scherm. Zelfs de grootte van de letters daarop kun je nog groter maken. Bediening erg makkelijk en de foto's zijn super en ik kan 'm daarom iedereen aanraden, die een toestelletje in dit segment zoekt. LEICA-lens!