Olympus FE-340, silver zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus FE-340, silver zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

carindeumens 06-01-2009

Ik heb deze camera ruim een kwartaal in bezit.
Plus punten zijn dat het toestel zeer compact is, maar
echter kan ik ook niet meepraten over de goeie kwaliteit. De foto's blijven korrelig. Alle standen al geprobeerd maar helaas wordt het er niet beter op.
Ook heel veel last van rode ogen, zelfs met de extra instelling hiervan.
Ik vind het een echte miskoop!!

Johan v70 17-12-2008

Deze camera heb ik ruim 3 maand in gebruik en ben zéér tevreden zowel buiten als binnen mooie foto's en diverse mogelijkheden.

Sander en Kitty 15-08-2008

Na onze eerdere, zeer goede ervaringen met een digitale camera van Olympus, wederom voor Olympus gekozen. We hebben de camera nu een maand in gebruik en o.a. voor onze vakantiefoto's gebruikt. De camera bevalt heel goed: kwalitatief zeer goede foto's en is makkelijk in gebruik. Slechts 1 nadeeltje (t.o.v. onze vorige camera): als je even de foto's op je geheugenkaart wilt bekijken, komt ook de lens naar buiten. Dit had onze vorige camera van Olympus niet en dat is ook niet nodig, want je wilt op dat moment immers geen foto maken...

struuf 22-04-2008

Gewldige camera,gemakkelijk te bedienen en goede foto's.
Heb hem enkele weken in bezit en nog geen nadeel kunnen ontdekken!

hobbyist 08-04-2008

heb deze camera nu een maand of 2 en ben zeer tevreden! makkelijk in gebruik, prachtige kleuren gewoon een perfecte camera. als ik een minpuntje moet opnoemen is het dat ik de batterij vrij vaak moet opladen. er word gezegd dat je er makkelijk een paar 100 foto's mee kunt maken, maar dat redt hij niet. in die 2 maanden dat ik hem heb is de batterij al 3 keer opgeladen en ik maak echt geen honderden foto's. voor de rest een juweeltje!!!

Ad 47 30-03-2008

Zeer mooie en goede camera. Nu 2 maanden in gebruik. Geen klachten. Een aanrader!