Nefit TopLine Compact HRC25/CW4

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nefit TopLine Compact HRC25/CW4 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

R. Kasman 03-04-2012

Een probleemloze ketel die plotseling ging lekken na ruim twee jaar...... Gelukkig is het aquablok binnen één dag na het aanmelden van het probleem kosteloos door Nefit gerepareerd. Hulde voor de snelle service!

Burmanje 26-02-2012

Ketel is zeer zuinig omdat hij steeds kapot gaat.
Na een halfjaar steeds uitval en als de monteur er is doet de ketel zijn werk en dan kan hij niks zien.
Kortom een groot probleem en het is altijd maar afwachten of dat je een warm bad hebt of koud.
Ook de verwarming werkt regelmatig niet ,ga nu maar hout halen zodat ik in ieder geval een plan b heb.
Advies van mij is niet kopen omdat de service slecht is en het probleem niet verholpen is.
Het beste koop ik een weer een nieuwe ketel maar dan niet van nefit.
Nefit topline compact HRC en moduline 300 kosten 2300€ incl montage 9 maanden oud destijds nieuw gekocht om problemen te voorkomen en kosten te besparen oude ketel was 15 jaar oud maar werkte altijd

Rodigan 27-02-2012

Misschien moet u uw installateur eens contact op laten nemen met Nefit. De servicemonteur van Nefit kan in ieder geval de historie van het toestel uitlezen en aan de hand daarvan een diagnose /oplossing bieden. Overigens kan er ook een installatietechnisch probleem zijn waardoor het toestel uitvalt. Als het aan het toestel zou liggen dan kan Nefit dit oplossen. Weet ik zeker.

burmanje 08-03-2012

Ketel doet het weer na 2 weken echt fijn dat je weer 80 euro mag betalen.
Ik hoop dat ik nu weer kan genieten.