Barbecook Major Ceram houtskool barbecue / zwart, rood / metaal / rond

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Barbecook Major Ceram houtskool barbecue / zwart, rood / metaal / rond op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

boefje1999 26-03-2012
We hebben deze bbq als meer dan 2 jaar en daarvoor de zelfde ruim 7 jaar.
makkelijk aan te steken. stabiel goed schoon te houden. Ideale bbq voor iedereen echt een aanrader.

Mta00142 20-08-2011
De BBQ is snel in en uit elkaar te halen. Al kan de gebruiksaanwijzing wel duidelijker... De Barbecook aansteken is een fluitje van een cent. Paar krantenpapierproppen in de pijp, rooster erop, kolen erop en met lucifer kranten aansteken. Door luchtstroom in pijp gaan de kranten snel aan en de kolen direct daarna.

Rooster is ook goed om gamba's op klaar te maken. Ze vallen er niet doorheen.

Hoogte is ook perfect om staand te BBQ-en.

Weg met de Weber's! :)

Gerard55 27-08-2009
Ik kan mij helemaal aansluiten bij het voorgaande review. Deze bbq is echt perfect. Mijn dochter had er enkele maanden geleden één gekocht en is er enthousiast over. Van de week in een aanbieding heb ik er ook een aangeschaft. Gelijk geprobeerd natuurlijk. Wat heb ik toch altijd staan knoeien met andere vuurbakjes, want meer waren dat niet. Deze bbq steekt echt heel simpel aan. Een paar kranten in de poot, roostertje er op, dan de kooltjes. Via luchtgaten aansteken en binnen mum van tijd liggen de kooltjes te gloeien. Voorheen lag mijn vlees te drogen, maar nu roostert het echt en is het binnenin sappig. Dus simpel in het gebruik en super resultaat. Materiaal voelt ook degelijk aan. Het geheel staat stabiel op je terras en op goede werkhoogte. Geeft een veilig gevoel. Ik zou niet weten wat ik als min-punt moet aangeven.

mc_ned 22-07-2008
Heb al jaren lang ervaring met bbq's. Verhouding prijs/kwaliteit is veruit het beste bij Barbecook. Laatste 10 jaar in bezit van Major Ceram; is absoluut beste voor deze prijs. Goede (kokos)briketten gebruiken,wachten tot ze grijs/wit-gloeiend zijn, en dan de hele avond genieten. Dus geen dure weber kopen en de hele avond door je knieen zakken, gewoon je verstand gebruiken.