JVC KD-R511

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-R511 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

frankpro 12-03-2011
Geschreven voor: JVC KD-R511

Vandaag deze JVC KD-R511 gekocht.
Deze natuurlijk gelijk in de auto ingebouwd, de bediening is niet echt moeilijk en heb je zo onder de knie je hoeft het boekje niet eens goed door te lezen.
Maar voor de minder technische onder ons wel een aanbeveling op het te doen.
Wat mij gelijk opviel was dat het geluid erg mooi klonk (mooier dan mijn vorige JVC) de KD-R511 heeft een voller meer klank.
de instelling voor het display is ook erg mooi Zoveel kleur combinaties mogelijk.
Cd afspelen (tja daar valt weinig over te zeggen) alles word mooi weergegeven, dat geld ook voor het afspelen vis de USB (let welop dat je de goede formaten kiest voor afspelen (dus MP3 of WMA) WAV afspelen dat gaat niet)
Tot dus ver geen negatief geluid, tot dat ik het Frontje los haalde en het in de opberg doosje wilde stoppen, want dat kon namelijk niet (DIE ZIT/ZAT ER niet bij) erg vreemd voor een autoradio met afneembaar front, waar laatje dat zonder dat hij beschadigt. gelukkig paste het front in mijn oude bescherm doosje.
Maar het is en blijft vreemd. (dat is het enige negatieve wat ik kon ontdekken.

mocht er het een en ander veranderen dan laat ik dat heer weten.

al met al een mooie radio voor een leuke prijs

piggel 29-12-2010
Geschreven voor: JVC KD-R511

Ik was op zoek naar een autoradio met in elk geval mp3 functie en bij voorkeur USB. Ik kwam deze tegen op kieskeurig en gezien eerdere goede ervaringen met een jvc radio heb ik hem aangeschaft. Tot nog toe geen spijt van. Verder prima keuze voor een redelijk complete radio onder de 100 euro.