Pioneer DEH-4000UB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer DEH-4000UB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

gabbermaikel 22-11-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-4000UB

het knopje waar je het volume(en alle andere dingen) mee regelt werkte bij mij naar 6 maand al zo nu en dan niet meer na behoren
nu heb ik hem al meer dan een jaar en nu is doorspoelen of een volgend nummer kiezen vaak een probleem omdat hij opeens niet meer werkt en dan lijkt het knopje ook een vrije slag te hebben

bikingjezus 14-04-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-4000UB

Sinds vorige week naar volle tevredenheid eigenaar van deze pioneer.

Usb aansluiting is echt zeer handig en werkt perfect. Heb dus ook nog geen gewone cd gebruikt.

Geluid is perfect
Mogelijkheden genoeg op het apparaat
Gebruiksgemak is goed. Wel moet je dan gebruiksaanwijzing even goed gelezen hebben.

Vormgeving is strak en past zeer goed bij interieur van mijn vw polo.

Degelijkheid zit tot nu toe helemaal goed en naar vroegere ervaringen met pioneer zit dat best goed.

Al met al, zeker voor het geld, een perfect apparaat.

greetz marcel

Matt. 01-12-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-4000UB

Sinds vorige week eigenaar van dit apparaat, tot nu toe tot volle tevredenheid. Er blijkt wel een verborgen menu in het toestel te zitten, waardoor je een klokfunctie kunt oproepen en een Ever Scroll functie.
Je moet dan het volgende doen:

1.Om hierin te geraken, zet de radio uit, en duw dan gedurende enkele seconden op de multi control toets.

2.Je bent nu in het menu hiervan en kunt de nodige aanpassingen verrichten.

Hopenlijk kunnen meerdere gebruikers (waaronder de review van 'pardon')hiervan profiteren.

Axel V 08-09-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-4000UB

Ik heb deze radio nu bijna een half jaar, dit zijn mijn ervaringen/bedenkingen. Het toestel oogt mooi en degelijk, hoewel ik twijfels had over de joystick, ook die blijkt stevig te zijn. De geluidskwaliteit is zonder meer goed te noemen, ik ben geen techneut op dat gebied, maar alles klinkt hoe het moet klinken. De usb aansluiting werkt simpel en snel, insteken, inlezen (duurt enkele sec.) en spelen. Ik heb wel de indruk dat de weergave van mp3 bestanden via de cd speler minder goede kwaliteit oplevert. Wat valt er contra dit toestel te zeggen:
1) navigeren op usb stick, luider-stiller zetten, menu instellingen uitvoeren, radiozenders veranderen; alles gebeurt via dat kleine stickje, moet je maar eens proberen het geluid een standje harder te zetten op een hobbelig baantje, hoe vaak ik dan al niet voorgehad heb dat ik hem dan naar het volgende nummer of folder duw.
2) de display is keurig leesbaar, maar de aanduidingen op het toestel zelf zijn rood verlicht, wat wel mooi is, maar in de pikdonker toch erg moeilijk te lezen.

Als men het systeem van de joystick zou veranderen zou ik hem direct opnieuw kopen, in het andere geval zou ik uitzien naar een gelijkaardig toestel zonder joystick.

roel100 05-09-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-4000UB

Ik heb deze autoradio nu een half jaar. USB is super, vormgeving en geluidskwaliteit en mogelijkheden ook, maar 1 ding vind ik tegenvallen en dat is de gebruiksvriendelijkheid. Onder het rijden is het een hele toer om simpelweg een tikje bas erbij of eraf te geven. Het werken met het joystikje gaat prima als je stilstaat, maar onder het rijden vind ik het toch niet handig/gevaarlijk. Verder een topapparaat voor een lage prijs.

Chef V 26-08-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-4000UB

Een maand geleden gekocht en tot op heden geen spijt. In het begin is het even zoeken en een beetje onhandig met de joystick, maar dat went redelijk snel. Ook in de geluidsinstellingen is het even zoeken naar het juiste geluid. De USB functie, voor mij de belangrijkste motivatie om deze betaalbare radio te kopen, werkt feilloos en degelijk. Voor het geld is dit absoluut een goede koop. Het design komt in mijn Ford Escort goed tot zijn recht; strak en eenvoudig.

vwormer 14-08-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-4000UB

Ik heb deze radio onlangs aangeschaft. Ik zocht een eenvoudige radio voor niet al te veel geld. Ik wilde graag USB wat iets meer kost dan wat ik wilde uitgeven (rond 100 Euro). Ik zag toen deze pioneer hangen en was meteen verkocht. Het is een degelijk toestel. De joystick zag er prutserig uit, maar blijkt in de praktijk juist heel degelijk. Geluidskwaliteit is met de standard boxen in mijn Passat erg goed. Prima bas weergave. Het gebruik van de USB stick is simpel. Gewoon een erg goed apparat voor niet al te veel geld en een design wat perfect past in een Volkswagen.

Eduard 23-05-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-4000UB

dit is echt een topdingetje voor dat geld. Had hem er in 10min inzitten. @ stekkertjes, antenne en gaan.
USB-stick begint gelijk met spelen als je hem er in stopt. Makkelijker scrollen door de nrs doordat de titel van de mp3 getoond wordt. Verder strak design. Het joystickje voor de bediening is wel even wennen maar het voelt wel lekker aan. Ik had hiervoor een blaupunkt cd/navigatie er in maar wat me opviel was het ontzettende heldere geluid wat de pioneer gaf t.o.v. mijn oude radio.
Trouwens een cd met mp3s herkent hij ook goed. Tevens wma.
Ben van plan een 8gb usbstick te gaan aanschaffen, ik hoop dat dat werkt. Iemand een suggestie voor een goedkope usb-stick?

liesbeth22 16-03-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-4000UB

Ik heb deze radio enkele dagen in mijn bezit en ben heel tevreden over mijn aankoop. Mooie vormgeving, eenvoudige bediening, vooral het gebruik van de USB is heel makkelijk. Het instellen van de radiozenders lukte prima. Een aanrader !

Laferte 06-02-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-4000UB

Gisteren is deze pioneer in mijn auto ingebouwd en ik was er meeen weg van. Mooi design en super geluid. In mijn auto zat bij aankoop al een pioneer, maar die was nog met cassete-player. Even zo goed ook al een perfect geluid. Van nood mijn oude medion mp3 radio er maar ingezet. Sinds gisteren weet ik pas hoe goed mijn boxen klinken. Vandaag usb-stick van 4 gb gekocht. Je plugt de usb in deze pioneer en binnen no time wordt de stick herkend. ik heb een heel goed gevoel bij deze radio. Alleen het frontje plaatsen vergt wat oefening.

pardon 29-01-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-4000UB

apparaat heeft een mooi strak ontwerp en een erg mooi geluid. usb poort is een mooie extra, erg praktisch. weinig knoppen is mooi, echter het afstemmen op radiostations is ingewikkeld. boekje er nog maar eens bij pakken.
verder mis ik een klokje, al is dat in de meeste auto's geen probleem (behalve in mijn oude brik). voor het geld een prachtig apparaat, zeer tevreden.

midas 22-01-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-4000UB

Ik heb deze radio vandaag in mn auto geplaatst, en ik vind het een mooi en goed ding.
Hij heeft een mooi design, niet te veel knoppen, dus niet zo druk. Best veel mogelijkheden qua geluidsinstellingen, alleen wel goed het boekje lezen. Er komt een heel mooi geluid uit.
Het wieltje waar je heel veel gebruik van maakt is bijzonder solide. Een usb stick leest hij in 1 seconde.
Potentiele kopers zullen hier absoluut geen spijt van krijgen.