deBijenkorf.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over deBijenkorf.be.

Schrijf een review voor deze winkel

Umair Haider 25-11-2022

Ik ben opgelicht door dit bedrijf. Ik bestelde een parfum en ik heb het teruggestuurd. Ze zeggen dat ze me zullen terugbetalen en het is nooit op mijn bankrekening terechtgekomen. Ze zeggen dat ze het geld al hebben gestuurd en dat ik het niet heb ontvangen. Ik raad het niemand aan.

Willem 27-07-2020

Onlangs ovenschaal gekocht die na 2de gebruik.barstte. Heel vlot opgelost en betaalde bedrag keurig terug op de rekening binnen de week. Schaal niet hoeven terugsturen. De foto’s voldeden. Voorheen nog artikelen gekocht. Nooit problemen gehad.

Isa Martens 21-11-2018

Snelle levering!

Een hele fijne webshop! Ik had het product al de volgende dag in huis. Het product voldeed ook aan mijn wensen/verwachtingen. Luxe warenhuis met mooie merken en ook nog eens een goede service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Cedric 21-11-2018

Groot aanbod en snelle levering

Ik heb al een aantal bestellingen geplaatst op debijenkorf.be en de pakjes werden steeds netjes de volgende dag geleverd. Handig dat ze een groot aanbod hebben van meer dan 1000 merken welke je in België online moeilijk kan vinden. Ik ben een heel tevreden klant en ze gaan mij hier zeker terug zien!

Larissa 21-11-2018

Luxe warenhuis met uitmuntende service

Aangemeld als Privilege Member, dus gratis verzending gekregen. Helaas geen winkel, maar snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -