Dyson DC62 Animalpro zilver, paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC62 Animalpro zilver, paars op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Patrick 26-12-2016

Dyson DC62

Na reeds 3 snoerloze steelstofziugers te hebben gehad welke telkens een jaar of 2 meegingen , hebben we ons laten overhalen bij de vakhandel om toch maar eens voor een duurdere aankoop te gaan en hebben de Dyson DC62 aangekocht voor 349€.
We zijn nu 3 maanden verder en de gemotoriseerde borstel is al stuk.
Er is onderaan een wieltje afgebroken en de borstel draaid niet meer.
Gevolg wij hebben nu een dure stofzuiger thuis die we een paar weken niet zullen kunnen gebruiken, want de verkoper moet het onderdeel opsturen naar de fabrikant.
Misschien toch beter een goedkopere gekocht want die ging langer mee.

Pluspunten

• Lichtgewicht

Minpunten

• Batterijduur
  • Uitwisselbaarheid borstels
  • Blokkeren borstelsysteem
  • Prijs / duurzaamheid

Officiele reactie van Dyson 28-12-2016

Beste Patrick,

Wat jammer te horen dat de vloerzuigmond van uw DC62 stuk is. Graag had ik gevraagd om telefonisch contact op te nemen met onze Helpdesk op het gratis nummer 0800 0206 203 (NL) of 0800 392 08 (BE). Onze Helpdesk kan het onderdeel voor u bestellen zonder dat u het oude onderdeel naar ons toe hoeft te sturen.
Mocht u eventueel andere vragen hebben in verband met de batterijduur kunt u ze ook altijd stellen aan de Helpdesk-medewerker.

Met vriendelijke groeten,
Dyson Benelux